Tutkivan journalismin tuloksena; ymmärtääkseni sähköisen käsijarrun käyttöyksiköstä on normaali vaijerivälitys jarrusatuloille jolloin käsijarrun vapauttamisen jälkeen, mikä onnistuu 508'ssa auton säätimistä, on tämä prosessi kuten manuaalisella käsijarrulla olevassa autossa.
Vielä en tiedä, mutta tutkin, pitääkö männät kiertää sisään vai voiko ne painaa puristimella. Jotkut tarvikemyyjät myyvät samaa takapalaa myös esim. Volvoon ja Opel'iin joista ainakin Volvon foorumeilla sanotaan että männät voi puristaa. 307:ssä männät kierretään sisään joten molemmista työtavoista on kokemusta.
Motonet myös myy nykyään takapaloja, joten kun haen tilaamani palat, pyrin vertaamaan miten eroavat C5:n paloista, jotka myös joissain listoissa ovat "samoja" paloja, mutta ei kaikkialla. Ensi viikolla tarkoitus vaihtaa joten palaan asiaan jollei joku sitä ennen ehdi kirjaamaan työohjetta.