Auto: 1993 605 3,0 V6 SV24 (ZPJ4).
Vaihdoin kennon nykyiseen 605:een ja tällä kertaa "oikeaoppisesti" eli nostamalla kojalautaa. Nuo foorumilta löytyvät
kennonvaihto-ohjeet eivät ole ihan tarkkoja ainakaan vanhemma 605:n osalta.
Kojelautaa alaosasta kiinnipitävät pultit löytyvät radion aukosta perältä ja sisäposkista. Toiset pultit ovat tuhkakuppiaukon pohjalta. Tämän jälkeen irroitin keskikonsolin (käsijarru + tavaraluukku -osa) niin että se liikkui hieman taakse päin. Nyt nostin kojelaudan ja keskikonsolin välisen kappaleen (tuhkakupin alla oleva tavaralokero joka kiertää vaihdekepin) pois paikoiltaan. Tämä kappale on kahdessa hakasessa kiinni kojelaudan alaosassa radion alla, joka pitää pudottaa siitä irti. Kun kaikki ohjeessa mainitut yläpuolen kiinnikkeet ovat irti, nousee kojelauta vihdoin sen verran että lämppärin kennon saa ulos.
Putkien kiinnitysraudan kiristäminen on hieman hankalaa. Siihen pitää keksiä vaan sinne sopiva avain.
Tämä oli oikea yhdistelmä: Eräänlainen räikkälenkkiavain johon saa pitkän ruuvauskärjen kiinni. En tiedä sen oikeaa nimeä, kuva viitteenä.
Suosittelen pesemään kennon ennen sen asentamista. Ilmeisesti kennossa on asennusöljyä pinnassa, tuppaa haisemaan näin alkuun. Samalla vaihtui kätevästi lämmityslaitteen servomoottori uuteen + muutama uusi polttimo kojelautaan.