Kirjoittaja Aihe: Peugeot-maahantuonti siirtyy Veholta Bassadone Automotive Groupille  (Luettu 12307 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 464
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Mallisto ei PSA:lla suinkaan supistunut. Nämä tuli lisää:
Adam
Karl
Corsa
Combo
Astra
Crossland
Grandland
Mokka
Insignia
Vivaro
Zafira
Ampera
Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 464
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Opelin ostamisen viisaus nähdään vasta vuosien päästä. Kukaan ei tiedä tällä hetkellä oliko se viisasta vai ei.

Opelin nykymallistoa on kehitetty miljardeilla ja myynti on ollut n. 1 miljoona autoa per vuosi. PSA on myynyt omiaan noin 3 miljoonaa per vuosi. Yhdistetään tekniikat ja saadaan samalla tekniikalla varustettuja autoja myytyä n. 4 miljoonaa per vuosi. Aivan varmasti economies of scale edut ovat huimia. Lisäksi Opel on vahva maissa joissa Peugeot ja Citroen eivät olleet ja päinvastoin. "There is very little of overlapping of markets, actually remarkably little. One wouldn't know without a study".
Peugeot RCZ HDI FAP

Premium

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 651
Euroopan suurimmalla automarkkina-alueella, Saksassa, henkilöautojen myynnistä 65 prosenttia on yritys- , 35 prosenttia yksityismyyntiä. Kumpi siis onkaan "keinotekoista" myyntiä? AutoZeitungin vuotuisessa Image-Report 2016 -lukijakyselyssä (vastanneita: 29 887) Opelin sijoitus merkkinä on vuoden takaisesta pudonnut 4 pykälää (6. -> 10. ). Mistähän syystä? 42 automerkistä Peugeot on sijalla 30, Citroen 31 ja DS 41. Muista Bassadonen maahantuoduista merkeistä Hyundai on sijalla 20, Renault 24, Dacia 33, Suzuki 39 ja SsangYoung 42 (viimeinen). Näin siis saksalaiset arvottavat automerkkejä.