Harmi, että vastustaa. PSF-1/BSM boxi tuskin rikki, vaan koelaudan alla oleva BSI-boxi. Takakontin ohjaus tulee sieltä.
Tyhjä johtonippu on fiksusti laitetut varajohdot konehuoneesta matkustamoon. Toiset päät löytynevät BSI-boxin takaa.
PERMANENT]
[05FF] BSI internal fault (BSI reset)
http://www.bba-reman.com/gb/content/peugeot_bsi_body_control_failureKuten kirjoitit, niin BSI antaa jatkuvaa hälytystä. Käännä tuo linkki ja tee ohjeen mukaan.
Laitatko auton VIN-numeron (tuulilasin alareunasta tai oven karmitarrasta), niin katson sähköpiirustuksia.
Suurimmalla todennäköisyydellä BSi on mennyt sekaisin.
Ohjeesta poimittua:
Ennen kuin lähetät laitetta, kokeile BSI Reset -toimintoa, sillä tämä voi parantaa vikoja:
Aseta kuljettajan ikkuna alas, nosta konepelti ja varmista, että kaikki laitteet on sammutettu.
Varmista, että kaikki ovet ovat kiinni ja poista avain sytytyksestä.
Odota 3 minuuttia, irrota auton akku ja odota 15 sekuntia.
Kytke auton akku uudelleen, odota vielä 10 sekuntia (älä avaa ovia.).
Kytke sivuvalot kuljettajan ikkunan läpi.
Käynnistä sytytysvirta ja tarkasta järjestelmän toiminta.
Pidä lukitusnäppäintä alhaalla 10 sekunnin ajan.
Poista avain avata ja sulkea ovikokeiden keskuslukitusjärjestelmä.
Käynnistä moottori ja suorita järjestelmän tarkistus.
Tämän menettelyn noudattamatta jättäminen voi johtaa monien BSI: n liittyvien kohteiden virheelliseen toimintaan.
ps. voisiko plagu auttaa?