Omastani (406 Hdi SV 2.0 vm. 2000 ) voin kertoa; nyt mittarissa 580tkm. Öljynvaihdot n. 10tkm välein. Itse koneessa ei mitään ongelmaa, turbokin toimii edelleen. Tarkistaisin seuraavat erityisesti: helmapellit- vesi pääsee kynnystiivisteen kiinnitysreijistä ja vedenpoistoaukot eivät ole kaikkien tiedossa --> ruostumista, moottorin tukikumit (heiluuko kone), pakoputken jousto-osan, nivelet, jarrulevyt ja jarrut erityisesti takana, käsijarrun, ilmastoinnin toimivuuden, jakohihnan kilometrit (aika kallis huolto), kääntölaakerit -ei kalliita mutta aika monta omassani vaihdettu, jousien kunnot, konepellin mahdollinen ruoste. Mahdolliset vikakoodit kannattaa tarkistaa.
Olen ollut varsin tyytyväinen omaani, mukava ajaa, hiljainen, kulutus n.5l/100km . hammastangon rikkoutuminen oli jo aiheuttaa autosta luopumisen-osa yli 1000€, mutta sekin löytyi ja asennettiin tosi edullisesti Tony's Takeover purkaamolla Kärkölässä.