^ Oliko siinä siis sama kestokiusa koko ajan jota ei saatu korjattua vai miten voi auto jättää kymmenen kertaa tielle? Mulla ei ole mikään parinsadan euron rottelokaan jättänyt välille kuin korkeintaan kerran per kärry, yrittäneet ovat kyllä. Omassa Neljänollakuudessa ei tuollaisesta ole ollut tietoakaan ja hyvä niin, jos siihen ei voisi luottaa niin pakkohan se olisi panna kiertoon.
Omat sähköviat ovat jääneet BSI:n releisiin, hajonneisiin ulkolämpöanturiin ja käsijarrun kytkimeen sekä mykistyneisiin takaluukun keskuslukitukseen (johto poikki) ja flektiin (hiilet jumissa). Kaikki mainitut viat taisivat tulla jo kaupantekiäisinä 300tkm ajettua autoa ostettaessa, joku voi olla sitä mieltä että noita on ollut paljon mutta BSI:tä lukuunottamatta murheet ovat olleet helppoja ja halpoja diagnosoida ja korjata. Mekaaniset murheet ovat sitten olleet murheellisempia.