Mainitun moottorin ja vaihteiston kombinaatiosta mitään tietämättä onnistunee vaihdelaatikon irrotus ja kytkimen vaihto seuraavanlaisella yleismallisella referoidulla työvaihelistalla:
- Vaihteiston päältä tavarat pois, kuten akku ja ilmansuodatin jne, johtosarjat ja muut romppeet, jotta vaihteiston puoleinen kiinnityspiste löytyy.
- Vaihteistoöljyt pois.
- Pyörän napamuttereiden irrotus.
- Alapallonivelet irti.
- Vakaajatangon alapäät irti.
- Raidetangon päät irti.
- Oikean vetoakselin tukilaakerin löysääminen.
- Vetoakselit pois.
- Pakosarjan joustoliitoksen avaaminen.
- Vaihteiston siirtovipujen irrottaminen.
- Moottorin tukeminen ylä- tai alakautta.
- Vaihteiston puoleisen koripisteen irrottaminen.
- Alatukikumin irrotus.
- Vaihteiston vs moottorin pulttien irrotus.
- Vaihteisto-moottoripaketin kallistus ja vaihteiston tiputus alas hallitusti (jos ei mahdu kallistamalla tulemaan alas, ota vaihteiston päätykoppa irti, josta voivat löytyä tarvittavat lisäsentit. Jos tämäkään ei auta, alatukirungon alas tiputus tulee kysymykseen).
Vaihtoon samalla kertaa ehdottomasti:
- Kampiakseli takastefa.
- Vetoakseleiden stefat.
- Vaihteistoöljyt.
Mahdollisesti vaihtoon:
- Vetoakseleiden suojakumit.
- Alatukikumi.
- Vaihteiston kytkinakselin päiden holkit.
- Akseliston niveliä.