1. Etupää pukkien päälle
2. Nosta korjattavan puolen pyörää tunkilla niin paljon kuin voit
3. Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko alatukivarresta, kun olet nostanut pyörää sen verran, että se on suurin piirtein normaalissa ajon aikaisessa asemassa
4. Kun pyörä on ylimmillään laita jousen puristimet paikalleen ja piukkaa vielä hieman
5. Löystytä iskunvaimentimen yläpultti, aukaise kokonaan vasta kun jousijalka on sylissä
6. Aukaise jousijalan pultti pyörän navasta, jousijalan ja navan liitosta saat kätevästi löystytettyä laittamalla hahloon 7-8 mm kuusioavaimen ja kääntämällä sitä
7. Laske napa-asetelmaa, hyvällä tuurilla jousijalkaa irtoaa navasta navan omalla painolla väkivallatta (näin ei kuitenkaan koskaan käy)
8. Hakkaa, kiroa, väännä ja käännä, revi kätesi ja manaa koko auto-ja jousijalka lähtee irti navasta
9. Jousijalan yläpultit auki ja jousijalka pois
10. Uudet osat paikalleen, usein myös jousen yläkuppi, jousijalan levy sekä sen potero korissa ovat läpeensä mätiä, eli irto-osat vaihtoon (koko paketin hinta 405:ssä 63€ Automaasta) ja ensiapua korille.
11. Koottu jousijalka kiinni autoon käänteisessä järjestyksessä. Puristettu jousii tahtoo väen vängällä vääntyä vinoon, joten tarkasta, että uusi laakeri asentuu oikein pesäänsä. Sorkkarauta ja kaveri nostamassa ja laskemassa pyörää tunkin kanssa on oiva apu. Tämä siis siinä vaiheessa, kun paketti on jo kiinni autossa mutta ei vielä lopullisesti kiinni. Varmista myös, että jousilautanen on oikeassa asemassa jousen päähän nähden.
12. Kaikki loput pultit ja kallistuksenvakaaja kiinni ja jarruletkukauppaan, koska se on kuitenkin tullutsählättyä poikki jossan vaiheessa.