« Vastaus #29 : 02.05.2018, 13:08:03 »
Näin just.
Mitä itse vähän yli 10v ehdin 406:lla ajelemaan niin ainoat puslat mitkä meni, oli juurikin toi ulompi pusla ja aurauksen säätötanko, varmuudeksi vaihdettiin myös näiden vastaparit toiselta puolelta. Ymmärtäisin että nuo on ne yleisimmät väljistyvät paikat. Ei usein, mutta joskus.
Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04