Auto: 1998 406 GW 2,0 (VF38ERFVE80548107, 312 469 km).
Minusta tässä on väärää tietoa. Defa 411548 ohjeissa on F4 ja minun autossani on tuossa kuvan paikassa. Mikähän etu siinä on että se on laidassa. Tuntuisi että se lämmittää keskemmällä paremmin. Vai onko siinä se että pumpun kohdalla on enempi vettä vai mitä siinä haetaan. Tuo kierre lohkossa on keskellä pakkasroppuja. Minulle asia on ajankohtainen kun minulla meni kannentiiviste ja sitä myötä keväällä lämmitinvastuskin. Juuri sitä mittailin ja poikkihan se oli palanut. Nyt vois vaihtaa tuohon tehtaan suosittelemaan paikkaan. Calix on muuten juuri tuon ykkösylinterin kohdalla. Miten minä muistan että vuosi sitten se vastus olisi ollut sellainen lohkon sisälle menevä mutta nuo kuvat tuosta Defan vastuksesta ovat sellaisen jossa vastus on kupissa. Muuten olen kyllä sitä mieltä että Calix on paljon laadukkaampi kuin tuo toinen merkki.