Ko. moottorissa on kaksoismassavauhtipyörä.
CRANKSHAFT PULLEY, DIESEL TURBO PUMA 22DT 120CV (U9F 0 05A 75A):
0532 Q8, LE-2014, CLUTCH DUAL FLYWHEEL, UNTIL DATE 20110102, 1075,00 e (kaksoismassavauhtipyörä)
96 764 360 80, FLYWHEEL NEW, SINCE DATE 20110103, ei hintaa (ilmeisesti tavallinen vauhtipyörä)
SB:n dokumentti LE-2014 ehdottaa, että osa 0532 Q8 voidaan tarvittaessa korvata osilla 16 131 968 80 (vauhtipyörä) + 96 776 081 80 (kampiakselin hihnapyörä):
98 067 223 80, CRANK PULLEY, UNTIL DATE 20110102, 248,00 e
0515 T1, RP 96 776 081 80, CRANKSHAFT PULLEY, SINCE DATE 20110103, 144,00 e
Osaa 16 131 968 80 ei löydy varaosaluettelosta lainkaan ja hinnaston mukaan se on "STEER'WHEEL KIT", jolle ei ole ilmoitettu hintaa. Mutta vauhtipyörä tuo kuitenkin muiden netistä löytyneiden lähteiden mukaan on. Mistään tosin ei selviä, onko tuo osa kaksoismassavauhtipyörä vai ei. Jotenkin loogisempaa voisi olla, että kaksoismassavauhtipyörä voitaisiin korvata tavallisella vauhtipyörällä ja se olisi silloin tuo sama 96 764 360 80, jota on käytetty uudemmissa autoissa, mutta ei...
Tässä autossa on siis käytetty noita vanhempia osia. Kampiakselin hihnapyörän vaihdoin uuteen alkuperäisosaan kaksi vuotta ja 47 000 km sitten laturin, apulaitehihnan (ja tehostimen hihnan) sekä sen kiristimen ja rullien vaihdon yhteydessä, koska SB:n mukaan (dokumentti B1BA0HP0) vaimennettu kampiakselin hihnapyörä on vaihdettava 160 000 km:n välein. Vanha hihnapyörä ei ollut vielä rikki, vaikka siinä jonkinlaisia murtumia kumiosassa olikin.