Sekä kuskin- että apukuskin puoliset lämmönsäätimet näyttäisivät toimivan, vaijeri liikkuu kolossaan ääriasentoihin ja pyöritettävät hanikat eivät tunnu tunnottomilta kuin ihan lopussa ehkä.. (ehkä.. siitä syystä että auto on meillä aika tuore tapaus, enkä tiedä kuinka niiden pitäisi pyöriä..) konkreettisesti en ole päässyt läppiä katsomaan, kuinka sen voi toteuttaa? Mistä pääsen niitä kurkkaamaan? Paljonko pitää purkaa ja mistä kohin? Onko läppiä vielä muualla, jos, niin missä? Onko tässä autossa noiden vaijerilla toimivien läppien lisäksi vielä joitain "sähköisesti" toimivia läppiä (servoja?)? Auto työntää aina ja vain kylmää, käännän lämmön tulemaan ylös, alas tai sisäilman kierrolle...
Apukuljettajan jalkatilan sivuverhouslevyn poistamalla saa näkymän lämmönsäätö läppien vipuihin. Sijainti lämmityslaitteen kennosta hieman ylöspäin ja taakse.
Sivuverhouslevyn poistoon löytynee ohje hakutoiminnolla.
Mikäli autossa ei ole ilmastointia ei myöskään sähköisiä toimilaitteita yksikössä ole.
Ilmastoidussa (perusmallit) automatiikka minimissään hoitaa lämmönsäätöläpän kääntelyn.
Ihmetyttää sinänsä ettei lämmintä ilmaa tule 'lainkaan' ? Mikä viittaisi vahvasti joko kennon edessä olevaan tauhkaan tai kenties letkut jopa yhdistetty ohi (vuotaneen) kennon ennen ajoneuvon 'kiertoon laittamista' tai muuta kätevää pielavetistä, jota valitettavasti tullut 'hyvien ja halpojen yhteydessä' nähtyä.