Nonni, ei tää nyt etene...taino eteni sen verran että sain nyt sen mutterin auki, mutta en sitä synkrohärveliä siitä pois saanut, miten ihmeessä sekin on siihen juntattu?? Loppu nyt kyllä aika, joten on pakko saada kuntoon ja viedä laakkoskalle. Kysyin hintaa jos hammaspyörät on kulunu ja ne synkroineen joutuis vaihtaa, vastaus: 800€ (henkilökunta-alennuksella) 1000€ olis ilman hk.alennusta!! Jos noissa vikaa niin hommaan ne pyörät ja teetän jollekki nyrkkipajalle... Mut olis toi ollu kiva oppia itekkin purkamaa prkl :/
Sen kopan irroituksella ei pitäisi paljoa tulla öljyä pihalle, sillä täyttö/tason tarkastustulppa on siinä päätykopan yhteydessä... Eli onkohan siellä nyt tupla-annos?
Joo mulla tuli sieltä kopan kautta öljyä varmaan joku 0.5-1L sillonkin kun ensi kerran sen aukasin, tästä veikkailin että sieltä ois tullu suurin osa ulos, ja laitoin about saman verran takasin aina, mutta siis se onkin nimenomaan maksimi raja se 19mm pultti
Nyt on konehuone mukavasti öljyn peitossa...