Jakopääongelmissa, jos jää vikavaloa odottamaan, niin silloin on lähes poikkeuksetta jo tuho tapahtunut. Edes limb mode ei tuossa tilanteessa sytytä vikavaloa ja viimeistään silloin on jako korjattava.
Juuri tällaisissa tilanteissa siitä on vain haittaa, kun huolto vaihtuu pääkaupunkiseudulla muutaman vuoden välein uuteen liikkeeseen. Metroautossa ei varmasti ole kokemusta näistä ja Autoverkkokauppakaan ei ole pitkään pösöjä huoltonut. Veho Koivuhaka, Länsiauto Vantaa tai sitten Mäkelän Kone Järvenpäässä voisivat olla sellaisia liikkeitä, joissa näitä on huollettu sen verran pitkään että osataan vähän muutakin kuin tuijottaa tietokonetta. Muualla kuin merkkihuollossa on ihan lottoa ymmärtääkö joku tämän laitteen omituisuuksien päälle. En tiedä miten on muuten osaamista, mutta Kirkkonummen Atoy:lla on huoltoneuvojana Dan-Eric, hänellä on runsaasti Peugeot-merkkihuollosta kertynyttä kokemusta näistä pommeista.
THP150:siin vaihdettiin kiristimiä, kun ketju rallatti kylmänä, mutta 156:sen kanssa ei ymmärtääkseni ole ollut sellaista epidemiaa.
Se mitä näissä kannattaisi hoitaa ennaltaehkäisevästi on imusarjan karstanpoisto. Toinen on että autoa pitää polkea riittävän usein reippaasti täydellä teholla, jotta tunnistaa varmasti milloin on limb mode päällä ja tehot kadoksissa. Auto kulkee limb modessakin 160 km/h ja sillä liikkuu pienellä kuormalla ihan sujuvasti kaupungissa ja maanteillä. Auto täyteen kuormaan ja/tai perään 1,5 tonnin perävaunu, niin ei limb modessa ei meinaa liikkeelle päästä, jos ylämäkeen joutuu lähtemään. Jos nämä oireet iskevät, niin välittömästi huoltoon.