Joo, ihme viritelmähän tuo on, kun ei pääse huoltamaan ja toteamaan mitenkään varmasti. Alipaine menee testissä toimimoottoriin ohjausventtiilin ohitse koko ajan ja kun ottaa letkun irti, niin pakoääni ei muutu. Alipainekalvo on ehjä, kun kuuluu suhahdus
. Saattaapi olla, että venttiili on koko ajan jumissa auki asennossa ja ääni on silti vaisuhkoa. Makuasioita kaikki.
Kyllä V6-moottorin saundit on osa autoa. Monessa autolehdessä hehkutetaan juuri tätä ominaisuutta. Aiheessa on RST-putkisto, että eipä tuota ole kovin suuri into ryhtyä vaihtamaan, kun on uuden karhea. Takavaimentimessa ei ole onneksi villaa sisällä, laadukas siis. Pakkarin ulostulot on oikeastaan tyylikkäämmät, kun ovat piilossa, ei mitään tuplaputkiamistelua mielessä.
Mm. Ferrareissa on pakkarit, joissa vastaavat säätösysteemit. Saavat näin tyyppihyväksynnästä melut lävitse/tehojen maximit.