Kauan meni täälläkin vian kanssa painiessa. Nyt, kun olen tuon vian paikantanut tuohon johtosarjaan ja liittimeen niin on ollut helppoa se vika poistaa. Käytin ohjausboksia sisällä ja laitoin tinaa jokaiseen pinniin, sen jälkeen tasoittelin tinapinnat kevyesti pienellä viilalla. Taas toimi pitkän aikaa, mutta sitten vika palasi. Avasin konepellin ja ravistin johtonippua, jolloin heti putosi tyhjäkäynti normaalilukemiin, eli tarvittavat tiedot kulkivat boksille. Pitäisiköhän vielä käydä kunnolla läpi itse liitin, purkaa, tinata ja kasata?
Täälläkin vaihdettiin tyhjäkäyntimoottori x 3, alipainetunnistin (MAP) x 2, kaasuläpänanturi x 2, onneksi kaikki lähes takuuseen. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, kun olen paikantanut vian. Suutinvika myös epätodellinen, toisaalta meikäläisen pelissä oli aikoinaan 1. suutin väärässä syvyydessä ja tod.näk. sai siitä ylimääräistä ilmaa, helppo on sekin itse tarkistaa.