Palaako sulake aina, kun yrittää vikakoodien lukemista vai palaako se muutenkin? Voisiko vetokoukun johtosarjassa olla oikosulku?
Mikä on sulakkeen koko ja numero (numeroiden pitäisi olla merkittynä sulakerasiaan, sen kanteen tms.)?
Ohjekirjasta katsottuna diagnostiikkaliittimeen vaikuttavat BSI-yksikön 26-paikkaisen sulakerasian sulakkeet 10 (20 A, "Diagnoosipistorasia - vetolaitteen pistorasia") ja 18 (10 A, "Diagnoosiliitäntä - jarru- ja kytkinpoljin - sivuliukuovien toimilaitteiden ohjausyksikön virransyöttö"), joista ilmeisesti tuo sulake 10 palaa?
Kytkentäkaavion mukaan sulakkeen F10 (15 A) takana ovat diagnostiikkaliitin C001, "child safety relay" (ilmeisesti liukuovien lapsilukko) 6264 ja "driver´s front sequential electric window unit + motor" 6032. Vastaavasti sulakkeen F18 (10 A) takana ovat diagnostiikkaliitin C001, "air conditioning panel (if separate)" 8025, "cruise control safety switch (brake)" 7308, "one-touch control switch " 1602 ja "stop lamp switch" 2100.
Auton ohjekirjan ja Peugeotin kytkentäkaavioiden antamat tiedot ovat siis hieman ristiriitaisia. Tosin BSI-yksikön sulakerasian kytkentäkaaviosta taas näkyy, että sulakkeen F10 takana ovat vain diagnostiikkaliitin ja vetokoukun johtosarjan liitin C200, joka siis vastaa auton ohjekirjan näkemystä asiasta. Sulakkeen F18 takaa näyttäisivät myös BSI-yksikön kytkentäkaavion mukaan löytyvän ne laitteet, jotka tuo sulakerasian kytkentäkaaviokin ilmoittaa.