Ulosvetolevy toimii tuossa sisäkehän irrotuksessa hyvin, kunhan on kooltaan sopiva ja sen verran laadukas, ettei hajoa heti. Joskus voi ulosvetolevynkin tapauksessa joutua tekemään laakerin sisäkehään urat kulmahiomakoneella, jotta levylle saa hyvät tartuntakohdat, mutta kun varovaisesti konetta käyttää, eikä tee liian syviä uria, niin pyörännapakin säilyy naarmuttomana.
Joillakin vain on tapana rälläköidä laakerin sisäkehää niin paljon, että sen saa vasaralla lyötyä rikki, eikä ulosvetolevyä tarvita. Itse en noin viitsi tehdä, koska en luota siihen, etteikö laikka osuisi myös pyörännapaan. Sitikkapuoskarin kommentti noista ennen aikojaan rikkoutuneista laakereista ja rälläköinnin jäljistä vahvistaa käsitystäni asiasta. On niillä jäljillä sitten vaikutusta kestoon tai ei, niin miksi sellaisia pitää tehdä, kun homman saa helposti muutenkin hoidettua jälkiä jättämättä.