Vihdoin sain omat etujouset vaihdettua. Auto levisi pääsiäisenä parkkiruutuun, jossa sitten vietettii muutama hetki auton parissa, siitä voi laskea kauan meni aikaa (joka päivä ei tietenkään tehty hommia... Aikataulujen takia auto seisoi suurimman osan ajasta, varsinaisia "työpäiviä" oli pari kolme.) Työkaluja piti ostaa pariin otteseen lisää. Lähes kaikki vastusti, alkaen tunkin saamisesta auton alle (lunta/jäätä piti hakata pois), että sai auton pukeille ja loppuen sitten ruosteisiin muttereihin. Mm. koiranluiden kuusioavainpäät tietysti pyöristyi ensimmäisellä avaimen käännöllä, siinä sitten mutterinmurskaimella mutterit palasina pois.
Ostin motonetistä nuo em. jousipuristimet, mutta aikani tapeltuani ja **tuunnuttuani niihin, vein jouset ja iskaritolpat paikalliseen Pösöpuljuun vaihdettaviksi. Halusivat 20e operaatiosta, omat jouset ja yläpään laakerit oli mukana.
Kasauksessa meni sitten ehkä 10 min / puoli. Iskaritolppa meni paikalleen tasan yhteen kohtaan, joten mitään säätöj'
Että ei mennyt ihan kuin Strömsössä.