Kiva lukea käsittämättömiä kertomuksia eri korjauksista. Takapyörän laakeri (rumpuineen)lähtee akselista irti yleensä pienehköllä voimalla. Sen sijaan laakerit rummun sisältä täytyy painaa prässillä ulos ja samaten uudet paikalleen. Uusilla laakereilla varustettu rumpu menee akselille paikalleen pienehköllä voimalla. Uudempiin malleihin, joissa on ABS-jarrut myydään koko rumpu laakereineen ja maksaa maltaita. Jos käyttää kikkoja siitäkin rummusta saa laakeria pitävän lukorenkaan pois ja voi vaihtaa vain laakerin. Siis vanhan vuosimallin mukaan luettelosta. ABS-jarrurummussa lukkorengas on teräslanka, jossa ei ole pois ottamista varten päässä muuta kuin langan pää ja on vaikeahko saada pois. Onnistuu kyllä oikeilla välineillä. Säästää suunnattomasti rahaa jos vaihtaa ABS- rumpuunkin vain laakerin. Aina pitää säästää, mutta varaosissa on hyviä, huonoja ja erittäin huonoja. Ja sanotaan, että jos haluat hyvän ja halvan, osta kaksi, yksi molempia.