Kyllä. Nyppäät pitkien sulakkeen irti konepellin alla olevasta sulakerasiasta. Laitat siihen tilalle tuon sulakehaaroittimen.
Pitkien sulakkeen tökkäät takaisin tuon haaroittimen alempaan sulakepaikkaan. Näin pitkät toimivat jälleen samalla omalla sulakkeellaan kuten ennenkin.
Mutta sitten siinä haaroittimessa on se ylempi sulakepaikka. Siihen kun tökkäät uuden sulakkeen, niin sen jälkeen sen uuden sulakkeen läpi menee jännite sille johdonpätkälle, jota voit käyttää juuri esim. lisäpitkien releen heräte-plussaksi. Eli kun pitkille tulee virtaa, se jakaa sen myös releelle ja sytyttää lisäpitkät. Sulakkeeksi relettä varten riittäisi mahd pieni sulake, mutta itse laittaisin saman kuin mikä pitkälle on alkuperäisesti laitettu, niin on varasulake sitten pitkälle siinä tavallaan mukana tarvittaessa.
Tai sitten törkkäät siihen herätejohdon ilman herätteelle tarvittavaa sulaketta suoraan näin, kuten itse tein koska tuon haaroittimen johdonpätkä piti pätkäistä pois. Se ei mahtunut tuohon pitkän sulakkeen paikalle sen johdon kanssa leveyden takia.
Itse lisäpitkien + menee suoraan akulle tai siihen akun päällä olevan elektroniikka-levyn johonkin ison littanan sulakkeen kiinnityspulttiin, johon tulee jatkuva jännite. Ja muista laittaa oma sulake sille lisäpitkän plussalle.
Miinuksen voi heittää suoraan sopivaan runkomaadoitukseen, joka löytyy kun taskulampulla vähän vilkuilee.