Imupuoli on vähän hankalampi. Vaihdoin kans pakopuolen solenoidin 1.6 vti myllyyn mutta 308 korissa koodiksi ilmoitteli p0013 Planetilla katsoessa kertoi pakopuolen solenoidissa olevan oikosulku tai katkos. Teki aina kuumalla koneella ja mittasinkin yleismittarilla kuumana, jollois vastus oli suuri. Kylmänä 10 ohmin kantturoissa. Ovat noita solenoideja puhdistaneetkin, mikäli sähköpuoli toimii mutta oli kyllä niin puhtaan näköinen etten siihen usko, ellei ole huonoilla öljyillä ajettu tai pitkillä vaihtoväleillä. Onkohan pandan autossa öljyt oikeaa laatua? Kallita ovat alkuperäiset solenoidit. 162€ oli hinta, kun Peugeottiin kysyin ja Citroenin hintaa eivät kertoneet. Onhan noita vielä Mineissäkin... ite päädyin tilaamaan Mister-Autosta ja ainakin toistaiseksi toimii ja Pps:llä katsottuna ajoitukset sekä solenoidien pulssitus likimain ohjearvoissa.