Auto: 308 SW GT 2.0 BlueHdi 180 A, vm. 2015
Käytin autoni tänään kolmannen kerran ohjauskulmien tarkastuksessa ja säädössä. Ensimmäinen kerta oli merkkiliikkeessä sen jälkeen, kun vasen eturengas kului pilalle sisäsivustaan. Keväällä käytin uudelleen yleiskolarikorjaamolla uusien kesärenkaiden hankinnan jälkeen ja nyt tänään kolmannen kerran etujousien ja alatukivarsien vaihdon vuoksi V-alkuisen rengasketjun liikkeessä. Jokaisella kerralla löytynyt säädettävää aurauksesta, muuta ei ilmeisesti edes pysty säätämään. Vertailin noita kolmea eri mittausraporttia ja ensinnäkin pisti silmään, kun kaikissa on ohjearvot toisistaan poikkeavat. Lisäksi keskimmäisessä on aurausta säädetty miinukselle, kuin muissa on plussalla. Voiko näitä edes verrata keskenään ja osaako joku sanoa, mikä näistä olisi lähempänä oikeaa ko. autolle? Tietäisi ensi kerralla käyttää sitten samaa lafkaa.