Kirjoittaja Aihe: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti  (Luettu 1933 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

selki312

  • Vieras
Arkistoitu ohje: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti


Auto: 2002 607 3,0 V6 (automaatti).

Mihin kohtaan uskaltaa tehdä reiän sisäpistokkeen kaapelia varten? Auto on niin hienosti äänieristetty, etten löydä / uskalla porata tuurilla, osuu kuitenkin johonkin... Kuva ois kiva tai hyvä selostus.

Janne L

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 952
Vs: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti
« Vastaus #1 : 08.12.2017, 19:27:36 »
Tee kuten minä jo useaan autoon.
-Osta 5m pitkä jatkojohto sisäpistokkeelle tai kasaa sopiva pätkistä.
-Vedä haaroittimelta johto pohjan kautta takakontin etureunaan johon teet reijän.
-Vedä johto takakonttiin ja kiinnitä se pistokkeella sopivaan kohtaan.
-Asenna sisätilanlämmitin suksiluukun kanteen ja kytke se peräkontin pistokkeeseen.

Edut:
-Ei ole tiellä
-Lämmittää tuulilasin ja koko sisätilan miellyttävän symmetrisesti.
-Ei tarvitse irroittaa kesäksi, luukku vaan kiinni.
-Voit kuivattaa tai sulattaa takapaksia pitämällä suksiluukkua kiinni

Haitat:
-Defan 5m johto on kallis.
Audi A4 Tdi Q

selki312

  • Vieras
Vs: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti
« Vastaus #2 : 08.12.2017, 21:08:51 »
Wau, olempas ajatellut asioita suppeasti; kiitos

Janne L

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 952
Vs: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti
« Vastaus #3 : 08.12.2017, 21:47:57 »
Jatkojohdon saa nippusiteillä hyvin kiinni polttoaineputkien kannakkeisiin. Reijän tekeminen on helppoa ja on vararenkaan syvennyksen edessä vain yksinkertaista peltiä. Kannattaa ostaa sopiva läpivientikumi, sama mitä rintapellissäkin käytetään. Itse tiivistin vielä massalla.

Audi A4 Tdi Q

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Sisätilanlämmittimen johdon läpivienti
« Vastaus #4 : 29.10.2018, 18:57:52 »
Taivutetulla alumiinilevystä tehdyllä klipsillä kiinnitys konsoliin ilman reikiä, livenä ei näytä massiiviselta. Johto ja klipsi verhoiltu. Suuntaus kompromissi helpon asennuksen kans, suoraan ylös olisi optimi

https://aijaa.com/VEd7aL
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red