Muistaakseni vain ABS jarrullisissa olisi ollut tuota kuorman mukaan säätyvää voiman jakoa. Ja kohtuullisen suurella varmuudella levyjarrullisesta löytyy jonkun sortin erillinen paineen säädin. Rumpujarruissa oli usein takajarrusylinteriin sisään rakennettu paineenrajoitin.
Vanhemmissa 205:ssa rumpujarru ja olikohan se nyt bendix, takajarrusylinterit sisälsi paineenrajoitusventtiilin, ne oli ristikkäis piirillä. Girling jarrujen kanssa jarruputkista voi löytyä erilliset paineenrajoittimet. Voi muuten olla sitten toisinkin päin tai molemmilta valmistajilta löytyy sekä että
Joka tapauksessa rajoittimellisen takajarrusylinterin hinta on vähintään 20 €, tavallinen maksaa alle 10 €.
Aikoinaan allekirjoituksen 205:den kanssa vaihdoin takasylinterit ja seuraavaksi sai alkaa rakentaa etujarruja uusiksi. Paine etupäässä kasvoi niin paljon että jarrunesteet tuli etujarrusylinterin tiivisteistä läpi. Jarruletkut kannattaa vaihtaa samalla, niistä ei vanhemmiten ole kuin riesaa.