Juu, siinä toisessa kuvassa sama ongelma. Veikkaan, että tuo jumittanut liukulaakeri on omalta osaltaan aiheuttanut tuota ääntä...
Tuo pallomainen runko-osa kuuluu liikkua tuon "kruunun" alla kuin pallonivel, hieman tiukasti mielellään. Muutenhan tuo alkaa pyörimään väärästä kohdasta, laakeripinnat ovat juurikin moottorin akselin ja tuon pallon sisäreiän kesken. Eihän tuo ulkopinta ole "laakeroitu" mihinkään, eikä moottorin rungon puolella ole mitään laakeripintaa edes tuolla kohtaa...
Kunnolla ruosteenirroittajaa tuohon laakeriin sekä lämpöä, jos mahdollista, ja tämän jälkeen varovasti pihdeillä pyörittelemään tuota laakeria niin pitäisi lähteä kyllä irti. Materiaalina tuo on aika heikkoa joten ylisuurta voiman käyttöä kannattaa varoa.