Kirjoittaja Aihe: 407 - Varustetasot  (Luettu 10924 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

saabistinet

  • Vieras
407 - Varustetasot
« : 31.08.2009, 12:58:13 »
Olisin kiinnostunut vuoden 2006 407:n varuste-eroavaisuuksista:

Mitä eroa on esim. Confort ja Sport- varustelulla? Mitä eroa on Business ja "ei-business"- varustelulla?

TERO

pl101

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #1 : 24.03.2010, 13:48:09 »
Kysessä on siis vuoden 2004 automaattivaihteistolla olevan Peugeot 407 sedan Confort varustetasolla. Olen ostanut kyseisen auton käytettynä liikkeestä, joka ei myy Peugeotia. Kuuluuko ko. auton varustetasoon rengaspaineiden valvontajärjestelmä vai missä varustetasoissa se on mukana?

plagu

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #2 : 24.03.2010, 13:59:46 »
Kuuluu, luultavasti kytketty pois käytöstä koska toisessa rengas-sarjassa mitä todennäköisemmin ei ole paine antureita. Aika harvalla tuo toiminto ilmeisesti on oikeasti edes enään päällä.

fi4600

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #3 : 24.03.2010, 21:36:25 »
Ainakin sport tasoon kuuluu tuo valvontajärjestelmä sekä parkkitutka!

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 875
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #4 : 24.03.2010, 22:02:46 »
Kuuluu, luultavasti kytketty pois käytöstä koska toisessa rengas-sarjassa mitä todennäköisemmin ei ole paine antureita. Aika harvalla tuo toiminto ilmeisesti on oikeasti edes enään päällä.

Hyvin toimii, on päällä kesä- ja talvikumeilla. Sport varustelua on saanut täydentää mm. JBL-äänentoistopaketilla, laminoiduilla laseilla, täysnahkasisustuksella ja alumiinisuomuinen sisustan koristelu lienee kromipäisen vaihdekepin pään kanssa vakio.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

monsteri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 287
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #5 : 25.03.2010, 09:48:35 »
JBL systeemin, laminoidut sivulasit ja nahkapenkit sai ruksattua tehdasasenteisina lisävarusteina kaikkiin varustetasoihin. JBL n.800, laminoidut lasit 500 ja nahkapenkit n. 2000 eskoa. Toisissa autoissa nuo onkin sitten vakiona. :)

vpera

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 445
  • 79000km / elokuu 2019
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #6 : 18.05.2010, 21:37:25 »
Onko muuten confort-varustelussa vakionopeudensäädin ollut vakiona?

Vuonna 2005 vakkari oli lisävaruste Esplanade ja Confort malleissa, vakiona Executive mallissa.

Samoin ainakin vuoden 2006 elokuussa ostetussa / syyskuussa saadussa Olympia (= Esplanade + metalliväri) 407 SW:ssä bensa 1.8/125hv. Samoin ratti EI ollut nahkaa.
Auto: 2015 508 SW Allure 2.0 BlueHDI 180 automaatti, 08/2023 190tkm
Menneet: 2006 407 SW 1,8 Olympia (EW7A, DAM10831, 405tkm), 406GW 1.8 16V -97 (190tkm), 309 GR 1.6/92hv -89 (200tkm), 309 1.3 Profil -86 (160tkm?).
Isällä: 203,403,404,304,504,305,309,306x3,307x2,207

Ace74

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #7 : 19.05.2010, 20:54:34 »
Mulla on joulukuussa 2006 käyttöönotettu 407 1.8 olympia business,ja siinä on vakkari ja nahkaratti,siitä en tiedä onko ne ollut vakiovaruste vai business lisä.....

SnoodMaster

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 79
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #8 : 19.05.2010, 21:30:28 »
Muistaakseni joulukuussa ainakin nahkaratti tuli olympiaan vakioksi, muita eroavaisuuksia joulukuun jälkeisessä oli myös valkopohjaiset mittarit.
Pösöt: 307 CC 2.0 A 2004

Iiska-78

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #9 : 26.05.2011, 21:05:00 »
Onkohan noita varustetasoja missään listattuna, että näkisi mitä pitävät sisällään? Tietäisi mikä on "karvalakki"-malli ja mikä on ei-niin-karvalakki-malli?

Juuh myönnetään 407 2.0 hditä etsiskelen.. :)

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 718
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #10 : 26.05.2011, 21:07:34 »
Peugeot tuo keväällä 2004 ylempään keskiluokkaan uuden auton, 407:n, joka jatkaa merkin maineikasta 400-sarjaa.
407 on 406-mallin luonnollinen seuraaja, mutta se on myös täysin uusi automalli.
Keski-Euroopan maissa uusi Peugeot 407 esitellään huhti-toukokuussa 2004.
Suomeen ensimmäiset 407-autot saapuvat kesän 2004 aikana ennakkomyynnin käynnistyessä kuitenkin jo toukokuussa. Varsinainen ensiesittely tapahtuu syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna.

Peugeot 407 Sedan noudattaa klassista porrasperälinjaa, vaikka se on muotoilultaan kaikkea muuta
kuin perinteinen. Ajovalaisimien ”silmät” antavat sille muista Peugeot-malleista tutun kissamaisen ilmeen, kun taas etusäleikön "kita" edustaa merkin tulevaa tyylisuuntaa. Konepellin ja viiston tuulilasin linja kaartuu ikään kuin "jäntevä kaula", kyljissä pullistuvat "lihakset" ja perä on koottu lyhyeksi kuin hyökkäykseen kyyristyneellä pedolla.

Peugeotin muotoilijat ovat luoneet 407:lle puhtaat ja veistokselliset linjat, joiden valot ja varjot antavat muodolle elävyyttä. Pitkä keula ja lyhyeksi koottu perä muodostavat tasapainoisen kokonaisuuden korostaen samalla liikkeen vaikutelmaa.Dynaamisen linjakas ja esteettistä energiaa henkivä 407 Sedan avaa uuden aikakauden Peugeot-muotoilussa.

Tavoitteet
407 merkitsee Peugeotille strategisesti tärkeää askelta, tavoitteeksi on asetettu nousu
markkinasegmentin huipulle. Peugeotin arvot – moderni design, vertaansa vailla olevat ajoominaisuudet, huippuunsa kehitetty turvallisuus ja käyttövarmuus – ovat keinoja, joilla tämä
kunnianhimoinen tavoite uskotaan saavutettavan.

M2-segmentti
407 on suunniteltu niille M2-segmentin asiakkaille, jotka eivät halua siirtyä H-segmentin autoon,
koska he pitävät niitä turhan suurina, mutta jotka silti haluavat nauttia ylemmän luokan autojen
mukavuudesta ja teknologiasta. Samalla 407 tarjoaa dynaamisuutta, joka on ominaista alempien
segmenttien Peugeot-malleille.

Mitat
407 perustuu samaan pohjalevyyn kuin eräät PSA-yhtymän aikaisemmat keski- ja yläluokan mallit
(esim. Citroën C5) , mutta rakennetta on kehitetty vastaamaan uutuudelle asetettuja vaatimuksia
ajomukavuuden ja turvallisuuden osalta. Mitoiltaan 407 sijoittuu segmenttinsä keskivaiheille

(suluissa mittamuutos 406:een verrattuna):
Pituus: 4,676 m (+7,8 cm) Leveys: 1,811 m (+4,6 cm)
Akseliväli: 2,725 m (+2,5 cm) Korkeus: 1,455 m (+3,3 cm)

Laaja moottorivalikoima
407-mallistossa on tarjolla lukuisia bensiini- ja dieselmoottoreita yhdistettyinä joko 5- tai 6-
vaihteiseen käsivalintaiseen tai 4- tai 6-vaihteiseen automaattivaihteistoon. Kaikki moottorit
täyttävät Euro 4 –päästönormin. HDi-dieselmoottorit on varustettu FAP-hiukkassuodattimella.
Bensiinimoottoreita on lanseerausvaiheessa tarjolla neljä ja ja HDi-dieseleitä kaksi.
Näiden voimanlähteiden lisäksi 407-mallistossa otetaan myöhemmin käyttöön muita uusia HDidieselmoottoreita.
Erityismaininnan ansaitsee 2,7-litrainen V6-diesel, jota PSA-yhtymä kehittää
yhteistyössä Fordin kanssa. Myös automaattivaihteisten mallien valikoima tulee kasvamaan.

Bensiinimoottorit
1,8-litrainen EW7 J4
Teho 85 kW, vääntömomentti 163 Nm
16 venttiiliä, sähkötoiminen kaasuläppä
5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto

2,0-litrainen EW10 J4
Teho 100 kW, vääntömomentti 190 Nm
16 venttiiliä, sähkötoiminen kaasuläppä
5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto tai
4-vaihteinen automaattivaihteisto, jossa käsivalintamahdollisuus

2,2-litrainen EW12 J4
Teho 116 kW , vääntömomentti 217 Nm
16 venttiiliä, sähkötoiminen kaasuläppä, kaksi tasapainoakselia, muuttuva imuventtiilien ajoitus
6-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto tai 4-vaihteinen automaattivaihteisto, jossa käsivalintamahdollisuus

3,0-litrainen V6-moottori ES9/A
Teho 155 kW, vääntömomentti 290 Nm
24 venttiiliä, sähkötoiminen kaasuläppä, jatkuvasti muuttuva imuventtiilien ajoitus,
kaksitoiminen pakojärjestelmä
6-vaihteinen automaattivaihteisto, jossa käsivalintamahdollisuus

Dieselmoottorit
1,6-litrainen DV6TED4
Teho 80 kW , vääntömomentti 240/260 Nm
16 venttiiliä, muuttuvageometrinen turboahdin, ahtojäähdytin, yhteispaineruiskutus, hiukkassuodatin
5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto

2,0-litrainen DW10 BTED4
Teho 100 kW, vääntömomentti 320/340 Nm
16 venttiiliä, muuttuvageometrinen turboahdin, ahtojäähdytin, yhteispaineruiskutus, hiukkassuodatin
6-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto tai 4-vaihteinen automaattivaihteisto, jossa käsivalintamahdollisuus

Uusi alustarakenne
Vaikka 406 sai kiitosta hyvistä ajo-ominaisuuksistaan, sen seuraajalle asetettiin tätäkin
kovemmat ajettavuusvaatimukset
-tavoitteena tehdä 407:stä ylemmän keskiluokan uusi referenssi ajo-ominaisuuksien suhteen.
Ajomukavuuden ja aktiivisen turvallisuuden nostamiseksi entistä korkeammalle tasolle
kehitettiin 407:ään kokonaan uusi pyöräntuenta.

Etujousituksessa on päällekkäiset kolmiotukivarret ja eriytetty olkatuki rakenteena, jollaista ei ole aikaisemmin
toteutettu sarjatuotantoautoissa. Takajousituksessa on monivarsituenta, joka ohjaa pyörän joustoliikkeitä täsmällisesti
mutta vie vain vähän tilaa tavaratilasta, varsinkin kun iskunvaimentimet on sijoitettu viistoon asentoon.
Pyöräntuennassa on käytetty runsaasti alumiiniosia, koska ne ovat keveitä ja jäykkiä. V6-moottorilla varustetuissa autoissa on
vakiovarusteena muuttuvatehoiset iskunvaimentimet, joille elektroninen ohjaus voi antaa yhdeksän eri vaimennusjäykkyyttä.
Toisin kuin aikaisemmissa rakenteissa, 407:ssä jokaista iskunvaimenninta ohjataan erikseen. Aktiivista turvallisuutta edistävät lisäksi
suurikokoiset levyjarrut (Ø 330 mm) sekä ESP-ajonhallintajärjestelmä, joka on vakiona kaikissa 407-malleissa.
Uusimman sukupolven ESP-järjestelmässä on erittäin tehokas ajonvakautus eli yli- ja aliohjautuvuuden
torjunta.

Laajan, lähes 1,5 m² tuulilasin ansiosta 407:n sisätilat ovat valoisat, ja pitkät sivuikkunat
varmistavat myös takamatkustajille hyvän näkyvyyden ulos.
Matkustamon äänieristyksen parantamiseksi sivuikkunat ovat laminoitua lasia.
Takaistuimella on väljät jalkatilat, koska keskitunnelia ei ole.
Paitsi viihtyisäksi sisustus on suunniteltu myös käytännölliseksi. Erilaisia säilytystiloja on runsaasti
kaikkien matkustajien käytettävissä.
Matkustamon sisäpituus on sama kuin 406:ssa, mutta takaistuimella kyynärleveyttä on 6 cm
enemmän.

Käsinelokero on jäähdytettävissä ilmastointilaitteen avulla ja sinne mahtuu esimerkiksi 1,5 litran
juomapullo. Takaistuimen keskikyynärnojassa, joka on useiden versioiden varusteena, on tavaralokero
ja mukiteline, ja alas taitettuna se avaa suksiluukun tavaratilaan.

407:n tavaratila on 407-litrainen ja muodoltaan käytännöllisen suorakulmainen, sinne mahtuu esim. kaksi
matkalaukkua päällekkäin (tilan korkeus 500 mm) tai vierekkäin. Takajousituksen rakenteen ansiosta
tavaratilan hyötyleveys on saatu erittäin suureksi (hyötyleveys 1100 mm).

407-mallisto ja varusteet
Sisustus- ja varustevaihtoehtoja on neljä: Esplanade, Confort, Executive ja Sport.

Esplanaden verhoilu on harmaata kangasta, koristeosat väriltään ”leijonanharmaita”.
Confortissa verhoilu on harmaata plyyshiä, koristeosat niin ikään "leijonanharmaita".
Executivessa verhoilu on plyyshiä ja koristeosat pähkinäpuun värisiä.
Sport-versiossa istuimet on verhoiltu osittain nahalla, osittain kankaalla koristeosien ollessa
kromattuja.

Kaikissa Peugeot 407-versioissa ovat vakiona mm. seuraavat varusteet
ESP-ajonhallintajärjestelmä
Automaatti-ilmastointi (Esplanadessa 1-alueinen, muissa 2-alueinen)
Ajotietokone
Ohjauspyörän korkeus- ja etäisyyssäätö
Kuljettajan istuimen ristiseläntuen säätö
Sumuvalot
Radio+CD-soitin
Sähkösäätöiset etusivuikkunat

Eri 407-versioiden vakiovarusteet
Automaattiset tuulilasinpyyhkimet vakiona 407 Confort, Executive ja Sport-versioissa
Peruutustutka vakiona 407 Executive ja Sport-versioissa
Tasanopeussäädin ja nopeudenrajoitin vakiona kaikissa 407 automaattiversioissa sekä 407
Executive ja Sport-versioissa
Rengaspaineiden valvontajärjestelmä vakiona 407 Confort, Executive ja Sport-versioissa
Sähkösäätöiset etuistuimet vakiona 407 Executive ja Sport-versioissa
Sähkösäätöiset takasivuikkunat vakiona 407 Confot, Executive ja Sport-versioissa
Eri versioiden täydelliset varustetiedot löytyvät erillisestä varustetaulukosta tämän tiedotteen
lopusta.

Ilmastointi
Kaikissa 407-versioissa on vakiovarusteena automaattisäätöinen ilmastointilaite.
Aikaisempiin järjestelmiin verrattuna siihen on tehty seuraavia parannuksia:
- Puhallusilman jakautuma matkustamoon on lempeämpi, kun kojelaudan ja takaistuintilan
ilmasuuttimia täydentää uusi säleikkö keskikojelaudan yläosassa.
- Sisäilman kosteusmittari kytkee ilmastointilaitteen automaattisesti, jotta ikkunat eivät huurtuisi.
- Ilmastointilaitteen kompressorin ulkoinen ohjaus vähentää ilmastoinnin energiankulutusta
ja siten alentaa auton polttonesteen kulutusta.
- Ilmanoton pölysuodattimessa on aktiivihiilikerros, joka suodattaa matkustamoon tulevasta ilmasta
myös haitallisia kaasuja ja hajuja.

Automaattisäätöistä ilmastointijärjestelmää on eri 407-versioissa kahta tyyppiä:
yksialueinen järjestelmä (407 Esplanade) ja kaksialueinen järjestelmä (407 Confort,
Executive ja Sport). Jälkimmäisessä on oikean ja vasemman puolen lämpötila ja ilmanjako
säädettävissä erikseen.

Liialta lämmöltä matkustamoa voidaan suojata takaikkunan kaihtimen lisäksi myös takasivuikkunoiden kaihtimilla.

Ajajan paikka
Kuljettajan työympäristön suunnitteluun on kiinnitetty erityistä huomiota. Istuin on sädettävissä 240 mm pituussuunnassa ja 50 mm korkeussuunnassa. Ohjauspyörä on säädettävissä 40 mm sekä etäisyys- että korkeussuunnassa. Istuimessa on myös ristiseläntuen säätö.

Valinnaisvarusteena on saatavana 407 Executive ja Sport-versioihin kuljettajan istuimen, ohjauspyörän ja taustapeilien sähkösäätöjen muistitoiminto, joka hakee oikeat säätöasennot samalla, kun auton
keskuslukitus avataan kauko-ohjaimella. Kuljettajan työtä on helpotettu useilla edistyksellisillä laitteilla ja järjestelmillä, jotka ovat vakio- tai valinnaisvarusteena version
mukaan:
- Peruutustutka ilmoittaa auton takana olevista esteistä, ja samalla ulkotaustapeili kääntyy näyttämään jalkakäytävän reunaa. (Vakiona 407 Ececutive ja Sport-versioissa)
- Maantieajon helpottamiseksi ja nopeusrajoitusten noudattamiseksi kuljettaja voi käyttää apunaan tasanopeudensäädintä tai nopeudenrajoitinta. (Vakiona 407 automaateissa sekä 407
Executive ja Sport-vresioissa.
- Rengaspaineiden valvontajärjestelmä ilmoittaa kuljettajalle liian alhaisesta rengaspaineesta tai rengasrikosta ja näyttää myös, mistä renkaasta on kyse. (Vakiona 407 Confort, Excecutive ja Sportversioissa)

Näkyvyys
Kaksoisheijastimin varustettuihin ajovalaisimiin on valinnaisvarusteena saatavissa Xenon-lähivalot, joihin on yhdistetty automaattinen korkeussuuntaus. Kaikissa 407-versioissa on vakiona etuhelmaan
asennetut sumuvalot.

Tuulilasinpyyhkimet ovat n.k. perhostyyppiä, ts. ne pyyhkivät vastakkaisiin suuntiin kuten monissa tila-autoissa. Tämän ansiosta pyyhintäalue on mahdollisimman laaja. Pyyhinsulat ovat tavallista litteämmät ja kevyemmät, minkä ansiosta ne pyyhkivät tehokkaammin. Sulan kumiin upotettu metalliliuska varmistaa tasaisen paineen lasia vasten koko sulan pituudelta.

Useimmissa 407-versioissa on sadeanturi, joka käynnistää tuulilasinpyyhkimet automaattisesti, kun lasille tulee vettä. Samalla se sytyttää ajovalot.

Sisätaustapeilissä on automaattisesti toimiva n.k. elektrokromaattinen tummennus, joka estää takana tulevien autojen valoja häikäisemästä kuljettajaa. Siinä on kaksi valoanturia, jotka mittaavat edestä ja takaa tulevaa valoa ja kun takaa tuleva valo on liiankirkas, käynnistetään elektrolyysi, joka nostaa
peilin kahden lasin väliin tummentavan hyytelön.

Passiivinen turvallisuus: jopa yhdeksän turvatyynyä
Uusi turvallisuutta lisäävä yksityiskohta 407:n runkorakenteessa on etupään pitkä alumiininen apurunko, joka jakaa törmäysvoimat kahdelle tasolle, ylemmälle ja alemmalle.
Vankan korirakenteen lisäksi matkustajien suojana on runsas turvavarustus, mm.:
- kaksitehoiset etuturvatyynyt molemmilla etuistuimilla
- turvavyönkiristimet ja voimanrajoittimet molemmilla etuistuimilla
- sivuturvatyynyt molemmilla etuistuimilla
- verhotyyppiset yläturvatyynyt sekä edessä että takana matkustavia varten
- uutuutena ohjauspylvään turvatyyny suojaamassa kuljettajan jalkoja
- sivuturvatyynyt takaistuimella (valinnaisvaruste)
- turvavyönkiristimet takaistuimella
- kuljettajan ja etumatkustajan turvavöiden merkkivalo
- takamatkustajien turvavöiden merkkivalo (tulossa myöhemmin)
Takaistuimen reunimmaisilla paikoilla on Isofix-kiinnikkeet lastenistuinta varten. Lastenistuin on kiinnitettävissä myös muille matkustajapaikoille.

Omaisuuden suojana on automaattinen keskuslukitus (ovet ja takaluukku) ajon aikana. Auton käyttäjä voi itse ohjelmoida, onko tämä toiminnassa vai ei. Murtohälytin ja ovien varmuuslukitus ovat saatavissa valinnaisvarusteina.

Radio, puhelin ja telematiikka
Vakioradiona 407:ssä on CD-soittimella varustettu RD4, jonka teho on 4 x 15 W ja
johon on yhdistetty kuusi kaiutinta. Tärkeimmät säätimet ovat myös ohjauspyörän
luona. Järjestelmässä on kaksoisviritin ja kaksoisantenni. Antennit ovat näkymättömissä, sillä ne on seripainettu takalasiin.

Valinnaisvarusteena on tarjolla telematiikkajärjestelmä RT3, johon on yhdistetty audiolaitteisto, GSM-puhelin ja GPSnavigointijärjestelmä.Navigointijärjestelmään voidaan yhdistää joko mustavalkoinen ajo-ohjenäyttö tai värillinen 7" karttanäyttö (16:9). Samaa näyttöä käytetään myös telematiikkajärjestelmän muille informaatioille. Telematiikkajärjestelmään sisältyy automaattinen hätäkutsu turvatyynyn lauetessa. GPS-järjestelmän ansiosta auto voidaan samalla myös paikallistaa.
Kojelaudassa on kaksi puhelimen pikavalintanuppia, joista toisella saa yhteyden Peugeotin asiakaspalvelukeskukseen ja toinen yhdistää suoraan hätäpuhelun (112). Tämä toiminta ei ole
toistaiseksi tarjolla Suomen 407-mallistoon.

Radioon on yhdistettävissä JBL:n hifijärjestelmä, johon kuuluu 240 watin vahvistin ja kymmenen kaiutinta. Lisäksi on tarjolla tavaratilaan sijoitettava CD-vaihdin – se on uutta tyyppiä, jossa voidaan soittaa myös CDR- ja CDRW-levyjä.

Lähde: Maan Auto Oy, Peugeot-viestintä
Peugeot 3008 hybrid

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 718
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #11 : 26.05.2011, 21:08:05 »
-05 ja -08 mallien eroja.

2005 Confort:
- mustat kylki ja puskurilistat kromiraidalla,
- täysikokoinen vararengas
- kojelaudan listat harjattua alumiinia, muut osat hopean harmaata

2008 Premium:
- korin väriset kylki ja puskurilistat.
- pieni vararengas
- jalopuu jäljitelmä listat kojelaudassa, myös moni muu paneli on jalopuu jäljitelmää.

Maaliskuussa (2006) Peugeot 407 sai tyylikästä uutta ilmettä keulaansa, jonka suuaukkoon lisättiin krominen etusäleikkö. Suomeen uuden etusäleikön saaneita 407-autoja on tulossa maaliskuun tuotannosta alkaen, mutta myös jo käytössä tai varastossa oleviin 407-autoihin voidaan asentaa lisävarusteena samanlainen kromisäleikkö. Peugeot 407-mallisto uudistuu moottoreiltaan. Uudistuneet 1.8 l, 2.0 l ja 2.2 l bensiinimoottorit täyttävät Euro 4-päästönormit, ovat entistä tehokkaampia, vääntävämpiä, kiihtyvyydeltään hieman rivakampia ja kulutukseltaan säästeliäämpiä.

Peugeot 3008 hybrid

plagu

  • Vieras
Vs: 407 - Varustetasot
« Vastaus #12 : 26.05.2011, 21:10:59 »
-05 ja -08 mallien eroja.

2005 Confort:

- kojelaudan listat harjattua alumiinia, muut osat hopean harmaata


Korjaus:

-Kojelaudan listat heikosti harjattua alumiinia matkivat muovilistat.