Kirjoittaja Aihe: 207 - Tehottomuus (VTi)  (Luettu 1624 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

keijokos

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 264
207 - Tehottomuus (VTi)
« : 28.07.2019, 08:44:07 »
Auto: xxxx 207 SW 1,6 VTi 120 (88 kW).

Tuli taloon tuommoinen farkku ja pitäis olla 88kw mutta on kaukana siitä. Mikähän voisi olla todennäköinen vika. Myös antipöllyä herjaa mutta käytös ei muutu vaikka ilmoitus tulee näyttöön.

lexa

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 188
Vs: 207 - Tehottomuus (VTi)
« Vastaus #1 : 28.07.2019, 09:35:45 »
Jos vikailmoitus tulee näyttöön, niin vika on silloin päällä. Vikakoodien luku on asia, jolla tuota alettava selvittämään.
Nyt Honda Accord Tourer Executive 2,0 vm.2010

Edelliset:Peug. 405 1,9 GRI vm.1991, Peug. 406 ST2,0 vm.2001, Peug. 309 1,4 vm.1989, Peug 403 farm. 2xPeug 404, VW kupla, Datsun 100A, Peug 504, Volvo 244 aut, Peug 505, Peug 205, Saab 90,

keijokos

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 264
Vs: 207 - Tehottomuus (VTi)
« Vastaus #2 : 28.07.2019, 15:11:04 »
Vikakoodeja luetaan kunhan keritään mutta lähinnä sitä haen minkälaisia vikoja näissä on ollut kun paljon on samoja oireita mutta ei juuri ratkaisuja.

keijokos

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 264
Vs: 207 - Tehottomuus (VTi)
« Vastaus #3 : 06.08.2019, 20:56:27 »
Luettiin koodit yleislukijalla ja löytyi P1337 ja P0011. Toinen vissiin kertoo jotain nokka-akselin tunnistimesta tai ajoituksesta ja toinen viittaa sytytyskatkokseen,puolaan tai muuhun? Olisko jollain näistä kokemuksia.

Nemo

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 614
Vs: 207 - Tehottomuus (VTi)
« Vastaus #4 : 06.08.2019, 21:28:53 »
Vti koneessa 1. sylinterin puola syystä tai toisesta usein syynä johon tuo P1337 viittaa. Helppo itse vaihtaa ja Motonetissa 1kpl puola maksanee jotain 40€
Peugeot 308 ll SW Allure Puretech 130 EAT8 -18
Entiset:
Peugeot 308 II SW Allure Puretech 130 EAT6 -17 Facelift
Peugeot 308 SW 120 VTi -09
Peugeot 307 1.6 SW -04