Kirjoittaja Aihe: Partner - Avaimen teettäminen  (Luettu 2612 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

markus

  • Vieras
Partner - Avaimen teettäminen
« : 25.04.2017, 08:04:21 »
Auto: 2006 Partner 1,6 (5-ovinen, 80 kW, NFU, GJNFUC/269, VF3GJNFUC95181591, käyttöönotto 04.12.2006).

Teettääkö suutarit tms vara-avaimia tähän malliin ja nimenomaan taittoavainta (stilettiavain) ja jos saa niin suurinpiirtein hintahaarukkaa. Koodiavain ja -läpyskä löytyy orginaaliavaimen lisäksi.

HiTec

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 027
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Partner - Avaimen teettäminen
« Vastaus #1 : 25.04.2017, 08:56:33 »
Eikös nämä PSA:n avaimet olleet just niitä joissa se suutarin hinta oli jopa kalliimpi (yli 200€) kuin ihan Vehon alkuperäinen (n. 150€), ynnä tuo suutari tekee siitä jäljellä olevasta avaimesta kopion, Veho koodaa sen wanhan pois ja uuden tilalle = auton murtosuojaus mm. vak.yhtiön kantilta on tuolla Vehon menetelmällä yhä rikkomaton 8)

Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16
Suzuki GSF 1250 SA GT Bandit -08

megaman

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 191
  • ajossa: 407 Coupé, 307 SW, Boxer
Vs: Partner - Avaimen teettäminen
« Vastaus #2 : 25.04.2017, 11:11:18 »
Kyllä jätin Boxeriin teettämättä varalle uuden kaukosäätöavaimen. Merkkiliikkeen hinta oli 210 € + koodikortti 75 €. Teetetään sitten kun on se viimeinen pakko. Vaihdoin uudet kuoret alkuperäisiin, kuori maksoi muistaakseni alle 30 €. Nyt avain on kuin uusi ja pelaa hienosti.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309, 206, 307...