Nyt sitten saatu auto Suutarilasta. Uusi ovipelti ja etulokasuoja vaihdettu. Ja nyt saumarako on semmoinen kuin pitää, ja olisi pitänyt siis olla alunperinkin. Maalausjälki äkkiseltään ulkona auringonpaisteessa tarkasteltuna hyvä. Ei valumia, ei sävyeroa, pinta samantapainen kuin muussa kyljen osissa. Maalisumuakaan ei ollut ikkunoissa tms:ssa, ja auto oli sisältä samassa kunnossa kuin viedessä (siis presiis-siisti). Tästä pointsit Veho Suutarilaan.
Pyysin sen sinne viedessäni säätämään myös konepellin etuosaa hivenen, kun sen etureuna oli vähäsen liian alhaalla. No nyt sitten etureuna on reilusti keulamaskiosaa ylempänä ja poikittaissuuntaisesti vinossa. Näkee heti silmäillen asian. Uusi konepellin säätöreissu ens viikolla, hoituu odottaessa.
Kyllä oli kiva saada oma alle. Nyt osaa arvostaa, kun sijaisautona oli uudenkarhea vuokrafirman Astra hb karvalakki-pikkuturbo + robottiloota. Ai hyvänen aika sitä robottiloodan kuukahtamista ja hitautta. Tuommoinen pitäisi lailla kieltää, vaarantaa äkkiseltään vilkkaan risteyksen yli kiihdyttämisen. En tiennyt sen saadessani että robottiloota on siinä, tiskin kaveri ei siitä maininnut. Rengasmelu infernaalinen (heh, oli jo alla Nokian 7 Hakkisnastat 16"), ohjaus ylikevyt ja auto jotenkin heppoisen tuntuinen, pikkuautomainen.
Nyt on kiva ajella, ei emmi eikä hitaile loota ja auto on selkeästi jämerämmän ja isomman tuntuinen. Ja oli se serkku-Grandland X:in karvalakkirobottiastraaliin verrattuna aivan eri planeetalta. Nyt ei vaivannut enää se pari kertaa aiemmin esiintynyt ohjauksen "pykällyskään". Siirtyy nyt autonvaihtomietteet taas tulevaisuuteen.