Onko jokainen muutettu osa sama asia kuin se että myönnetään virhe? Eikö ole normaalia kehitystyötä lainkaan? Eli esimerkiksi moottorin rakenteen muutos on sama asia kuin se että myöntää virheen?
Ei ole mitenkään poikkeuksellista että klemmareita kiristetään liikaa. Kuten sanoin klemmarin rakenteessa on jouset, jolloin käsin kiristämällä klemmari tuntuu kireältä jo kun jouset ottavat vastaan (ks.
kuva). Mutta monessa huollossa vedetään nuo kiinni koneella, täysin tunnottomasti kunnes klemmari on kiristetty ihan tappiin. Voi ihan vapaasti mennä koittamaan mitä tapahtuu kun vetää kumiletkun klemmarin liian tiukalle, kyllä se letku hajoaa ennemmin tai myöhemmin. Aikaisemmin jäähdyttimien letkuissakin käytettiin ruuvattavia klemmareita, nyt niissä on vastaavat kuin tähän vastaavaan ahtimen putkeen on laitettu. Ilmeisesti tälläinenkin muutos on sama kuin myöntäisi virheen rakenteessa.
Miksi se kumiputki oli muuten ahtimen ja jäykän putken välissä? Niinpä, värinä pitää vaimentaa jossain kohtaa. Aikaisemmissa rakenteissa imupuolen putki oli jäykkää muovia, sen päälle voitiin siis helposti vetää klemmari ja kumiputki. No tuo putki ei ole kovin jäykkää, mutta ilmeisesti tälläistäkään kehitystä ei saisi tehdä.