Katsoin vertailun vuoksi 607:n 2.2 l vapaastihengittävästä vastaavat imusarjan paineet. Tyhjäkäynnillä oli n. 400 mbar AC päällä ja 320 mbar AC pois. Vapaalla kierrätettäessä laski hieman (AC päällä 400-> ~300 mbar 3000-4500 rpm). Keskikierroksilla kaasu pohjassa kiihdytettäessä oli 960-970 mbar. 5500 rpm kaasu pohjassa jarrua painaen 950 mbar eli ei juuri tippunut.
Arvot olivat siis käytännössä identtiset 605:een nähen lukuuttomatta yli 5000 rpm, jossa 605:ssa selvästi alemmat paineet, tosin ne kokeiltiin kiihdyttämällä 2:lla, joka yhdessä hyvin hitaasti päivittyvien arvojen kanssa voi aiheuttaa virhettä. Pitää vielä kokeilla jarruttamalla 1:llä.
Vaikuttaa siis siltä, että kone toimii nyt aivan kuten vapaastihengittävä imusarjan paineen osalta.