Kirjoittaja Aihe: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"  (Luettu 18160 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikkoM

  • Vieras
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #45 : 20.02.2018, 13:34:22 »
Lainaus
Onhan laturin miinusnapa rungossa, onhan?
On  8)
Lainaus
Kalibrointiinhan akun varaustilan valvonta kun akku vaihdettiin?
Kyseessä merkkikorjaamo kun takuukorjaus, ja sieltä ilmoitettiin että tällaista ei tarvitse tehdä, kun kyselin asiasta auton noudon yhteydessä.

Saattaa olla että tuo Aksun 20km riittääkin auttavasti, minulla 5km, eli ymmärrettävästi ei riittäisi ilman ulkopuolista latausta.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2018, 13:38:02 kirjoittanut MikkoM »

Janus

  • Vieras
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #46 : 20.02.2018, 17:52:00 »
Onhan laturin miinusnapa rungossa, onhan?

Muuten 508:n konehuone aika hyvin maalattu ruuvinpäitä myöten mutta kun nostaa iskarin kiinnityksen suojana olevan huovan ylös niin siellä on sinkitty mutteri.
Tuohon olen itse laittanut -leuan kun olen ulkoisella laturilla joskus ladannut akkua näin pakkasilla.

Onko tuollaisen Defan laturin -johdon pää näkyvissä eli minne on maadoitettu?

zebbu

  • Vieras
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #47 : 02.09.2018, 10:09:09 »
Auto: 2013 508 2,0 HDi HYbrid4 163.

No niin kävi nyt tämmönen tapaus että kotipihalta pääsin vähä matkaa, joitain metrejä niin heitti punasen stop ja engine faultin, nyt ihmetellessä ja auton "hybridiakun" tyhjentyessä heitti ecomoden ilmon kehiin, voiko siis loppunut akku keskeyttää matkan näin "radikaalilla" ilmoituksella? Mittasin akun laturila ja tyhjähän se on. Toivotaan että näin on eikä mistään vakavammasta ole kyse :-\

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 186
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #48 : 02.09.2018, 10:12:32 »
Mutuna sanoisin että kyllä voisi tuolla lailla myös ilmoitella jos akku loppu? Useinhan ne nykyään kyykkäävät ihan odottamattomasti.

zebbu

  • Vieras
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #49 : 06.09.2018, 16:43:18 »
Auto: 2013 508 2,0 HDi HYbrid4 163

No niin kävi nyt tämmönen tapaus että kotipihalta pääsin vähä matkaa, joitain metrejä niin heitti punasen stop ja engine faultin, nyt ihmetellessä ja auton "hybridiakun" tyhjentyessä heitti ecomoden ilmon kehiin, voiko siis loppunut akku keskeyttää matkan näin "radikaalilla" ilmoituksella? Mittasin akun laturila ja tyhjähän se on. Toivotaan että näin on eikä mistään vakavammasta ole kyse :-\

Vikareita liuta mm. synkrot hukassa sähkömoottoreissa, hybridipuolen ohjausyksikössä, sulakerasia jne... ajettu uusia päivtyksiä moneen eli väylään eikä lähdetty vaihtaan mitään... joutuivat kuulemma muutamaan kertaan yrittään että onnistui, viat lähti sillä ja synkrot laitettiin kohilleen niin auto toimii toistaiseksi.
Itselle paha pelko että sulakeboksi vielä tulee ilmottamaan itsestään. Tämä softapäivitys maksoi 500 erkkiä, en tiedä onko paljon vai vähän mutta nyt toivottavasti kunnossa.

Janus

  • Vieras
Vs: 508 - Ilmoitus "Economy mode activated"
« Vastaus #50 : 21.09.2018, 21:35:10 »
Auto: 2013 508 2,0 HDi HYbrid4 163
No niin kävi nyt tämmönen tapaus että kotipihalta pääsin vähä matkaa, joitain metrejä niin heitti punasen stop ja engine faultin

Sinulle teki sitten vielä äkäisemmin akku stopin:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=78738.0

kuin minulle vuosi sitten keväällä

Kai tuossa 500e:ssä on myös uusi akku...;-)