Vuotopaikkoja: alipaineletkut, liittimet, jarrutehostin ja alipainepumppu.
Nuo kaikki edellä mainitut sijaitsevat aika lähellä toisiaan eli silmämääräisesti noiden "pintapuolinen" tarkastelu on aika helppoa, tosin kaasuläppä ja ilmanpuhdistimelta tulevat putket on kivasti tuossa päällä. Myös alipainepumppu jää noiden edellämainittujen ja imusarjan alle hieman piiloon. Alipainepumppu on taaemman sylinterinkannen vaihteiston puoleisessa päässä (lähinnä rintapeltiä), samoilla linjoilla alipainetehostimen kanssa, noin suurinpiirtein siis.
Onko autoon tehty jotain korjauksia/ töitä lähiaikoina? Vanhat muoviset alipaineletkut ja varsinkin nämä liitokset saattavat murtua aika helposti, jos niitä irrottaa varomattomasti. Mitä jos jarrupoljinta pitää pohjassa pidemmän aikaa, kun vika ei ole päällä, menekö poljin kovaksi? Jos menee, niin tämä voisi viitata heikkotehoiseen alipainepumppuun tai vuotoon.