Olet aiemmin maininnut, etujarrulevyn olleen kuumana koettaessasi sitä handulla.-Nuo ylimääräiset äänet, sekä niiden muutos, ohjausta käännettäessä, sekä niiden ilmeneminen noin 40 km.tai hiukan yli vauhdissa tuntuisi itselleni jotenkin tutulta kokemukselta.
-Omassani v-14 Allure kärryssä tehtiin MERKKILIIKKEESSÄ viime syksynä etupään jarruremppa, levyt/palat uusiksi, jonka jälkeen rupesi keula vouwwaamaan oudosti noilla samoilla nopeuksilla kuten mainitsemasi. Palasin jonkin ajan kuluttua puhumaan asiasta, jolloin kerrottiin jarrusatuloiden olleen jotenkin vinossa, sekä ne olisivat uusittava. IHMETTELIN SUURESTI, koska niitä ei ole missään vioitettu, eikä katsastajakaan paria kk. aiemmin ko. asian tiimoilta puuttunut. Oletin kuitenkin äänilähteenä olevan kenties etup. laakerit, jotka vaihdettiin, ei merkkihuollossa enään. Äänilähde pysyi kuitenkin entisellään. Tulin käyttäneeksi kaikkinensa sen etsimiseen eri liikkeissä noin 1000,00 egeä. Ylimääräinen ääni oli sen verran ärsyttävä, joten päätin käydä vielä eräässä suuremman kaupungin merkkihuollossa luottaen heidän taitoonsa/ kykyynsä. Huoltomies teki peinen koelenkin, palasi verstaalle ja nosti auton ylös, jarrupalat auki, ja " akropoo " palat asennettuna väärin. Kyseessä Boschin palat, joita ei pidä sekoittaa keskenään SISÄ / ULKOPUOLEN palojen kesken. Selkeät ohjeet olemassa. --Ylim. ääni katosi kuin pieru Saharaan, eikä jarrusatuloissa mitään vikaa ollut. tarvittiin vain osaava huoltomies. Tulipahan vaihdettua suotta etup. Laakeritkin, mutta ovatpahan nyt uudet jo alle 100.000 km.
--Tämän jutun olisin voinut laittaa lyhyemminkin, mutta kaikkeahan voi olla edessä myös merkkihuollossa.