Auto: 2004 607 2,2 (automaatti).
Kabiinissa ei meinaa saada hikeä pintaan millään, vaikka laittaa lämpöpyynnit täysille. Termarin vaihdoin juuri ja moottorin lämmöt nousee nyt mittarin mukaan 90 kuten pitääkin. Ilmailin järjestelmän termostaatin lähimaastosta löytyvästä ilmausruuvista. Tietty voi olla, että ilmalukko jossain vielä mylkyilee, liekö ilmausruuveja jossain muuallakin esim. lämmityslaitteen päässä? Jäin ihmettelemään myös "säätöruuvia" lämppärille menevässä vesiletkussa (pakosarjan päällä juuri ennenkuin läpivienti menee rintapellin läpi). Tietäneekö kukaan mikä sen merkitys on?
Lueskelin tuossa jo aiempaa viestiketjua kyseisen automaatti-ilmastoinnin loogisuudesta ja mahdollisista vikapaikoista. Sen perusteella yksi vikapaikka voi olla läppien jumittelevat servomoottorit, saaneeko niiden toimivuuden testattua jollain konstilla?