Jos kyseessä on uudempi malli eli siis 93 ja eteenpäin kannattaa laittaa M6 x 24mm pitkät tapit joihin itse jatkaa kierteen koko tapin pituudelle. Uudemmissa malleissa on siellä akselin sisällä muovinen suoja muovi johon pitää kanssa tehdä reikä, toi pitkä tappi ylettää juuri siitä muoviputkesta läpi näin rasva pääsee juuri oikeaan väliin eikä sitä tarvitse hölvätä sinne useita tuubeja vain täyttääkseen tukivarren. Tietysti vanhempaan malliin kannattaa noi muovi suojat asentaa aina jos akseli on auki tai vaikkei olisikaan ja tehdä samanlainen nippa systeemi.
Reikä tulee tehdä jotakuinkin tukivarren keskelle alimpaan kohtaan, huomaa että jos auto on nostettuna ylös alin kohta kääntyy hiukan eteen, mutt se reijän paikka ei ole niin kovin tarkka. Huom. jos tappi on M6 kierteellä pitää reikä olla muistaakseni 5mm vai riittikö 4,8mm?. Reikä itse tukivarteen kannattaa porata varovasti ettei pora tökkää sisään mennessään muovista suojaa halki. Kun tukivarressa on reikä sen jälkeen muoviseen putkeen saa reijän ihan olemattomalla porauksella ja poran täytyy pysyä suorassa niin että muovin reikä on suoraan tukivarren reijän kohdalla. Sitten kierrettapilla M6 kierre reikään ja jos mahdollista niin ihan sinne muoviinkin mutta muovi on niin ohut ettei siihen varsinaista kierrettä saa aikaiseksi. Sitten vain tappi suht pohjille ja rasvaa perään.
Joskus nähnyt nippa rakennelmia joissa ei ole sisäputkea puhkaistu ja rasva ei pääse sinne laakeriin millään konstilla, ja toisaalta jos ei käytä tota pitkää nippaa niin kyllä rasvan on vaikea tunkeutua pelkästä 5mm reijästä laakereille asti.