Kirjoittaja Aihe: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus  (Luettu 47341 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wilma191

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 36
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #150 : 08.04.2019, 22:01:03 »
Jaa’a..Itsellä tosin 308,mutta alkuperäinen vakkarikin renkkaa..Useimmin toimii ok,mutta välistä pukkaa vilkkuvia viivoja..Pp2000 ei anna virheitä,mutta myös käsijarrun”piipitykset”puuttuvat,jos päällä..tämäkin vaan välillä,sekä vänkärin turvavyöstäkään ei aina”huuda”..Varoitusvaloja kyllä syttyy mutta esim käkkäristä ei mitään valoa enempää jos ajaessa kiskoo!Vaan valo,ei ilmoitusta ruudulle..Luulen että ratinviiksipaketissa on jokin häikkä?Kait noi sen kautta kulkee?Välistä toimii miten pitääkin.. :P

Raymond

  • Vieras
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #151 : 27.08.2019, 21:47:51 »
Auto: 2004 407 1,8 (EW7).

Tervehdys, olen yrittänyt omalla "lexialla" PP2000 ohjelmalla saada tuota autolle kerrottua, että sellainen peli olisi käytössä mutta jokin valikko ilmeisesti uupuu. Vilkuttaa vain niitä viivoja mihin nopeus tulee kun painaa nappia ja osaa kertoa jos ajaa liian hiljaa.

Onko jollain parempaa/vanhempaa/uudempaa versiota jolla saisi toimiaan, orkkis viiksi kyseessä.

Uudellamaalla

vpera

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 445
  • 79000km / elokuu 2019
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #152 : 28.08.2019, 01:02:02 »
Oletko katsonut täältä muitakin keskusteluja, muistan että asiasta olisi puhuttu ennenkin. Muistaakseni pitää konffata kahteen paikkaan, mutten muista tarkemmin enää minne.
Auto: 2015 508 SW Allure 2.0 BlueHDI 180 automaatti, 08/2023 190tkm
Menneet: 2006 407 SW 1,8 Olympia (EW7A, DAM10831, 405tkm), 406GW 1.8 16V -97 (190tkm), 309 GR 1.6/92hv -89 (200tkm), 309 1.3 Profil -86 (160tkm?).
Isällä: 203,403,404,304,504,305,309,306x3,307x2,207

Tura

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 26
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #153 : 28.08.2019, 20:27:15 »
Jos homma ei muuten ota onnistuakseen, niin voisin suositella matkaa Järvelään. Siellä M&J autohuolto on osaava ohjelmoimaan PSA-konsernin autoja. Meidän talouden 307:n ohjelmointi hoitui erittäin kohtuulliseen hintaan.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #154 : 05.07.2022, 13:06:31 »
Kannattaa käydä lävitse eri vaihtoehdot vakionopeusvalikosta (ilman nopeusrajoitinta jne.). Diaboxin sijaan PP-Officella on helpompi säätää kohdilleen.

407 SW 1.8 bensiinimoottorilla, vuosimalli 2007, johon asennettu ilman nopeusrajoitinta oleva viiksi. Ohjelmointi BSI:stä (kohdasta APUA AJOON) ja moottorista MM6LP8 (kohdasta suihkutus/sytytys) muutos Esiintyy-tilaan. Mennään maaliin jatkossa Diagboxllla (kokonaistesti ja sieltä napsutellen rattaan kuvaan), kun hyvin palvellut simppelimpi PP-office lopetti toimintansa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 407 - Vakionopeudensäätimen jälkiasennus
« Vastaus #155 : 24.02.2024, 09:39:23 »
407 SW 1.8 bensiinimoottorilla, vuosimalli 2007, johon asennettu ilman nopeusrajoitinta oleva viiksi. Ohjelmointi BSI:stä (kohdasta APUA AJOON) ja moottorista MM6LP8 (kohdasta suihkutus/sytytys) muutos Esiintyy-tilaan. Mennään maaliin jatkossa Diagboxllla (kokonaistesti ja sieltä napsutellen rattaan kuvaan), kun hyvin palvellut simppelimpi PP-office lopetti toimintansa.

https://www.peugeotforums.com/threads/retrofit-cruise-control.8999/page-22?post_id=890602&nested_view=1&sortby=oldest#post-890602

407 1.8 bensiini vm. 2006 Sagemin boxilla ei suostunut aktivoitumaan Diagboxilla. Onko kokemuksia että onnistuisi PP2000:lla?
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -