Nyt justiin ei ole kytkentäkaaviota saatavilla, mutta muistikuvieni mukaan tuo oli sulkeutuva. Yksinkertaisesti oikaisee anturilta tulevan signaalijohdon maihin.
Mutta tämä tosiaan oli näitä ensimmäisiä tuotantosarjoja oleva auto, ilman MUX väyliä jne.
Kiitos eki viestistäsi
Tuosta kytkentäkaavasta (!) , jonka löysin netistä, jotenkin päättelisin, että anturin sisällä on PTC anturi ja rinnalla sulkeutuva kytkin (120°C) joiden toinen johdin on kytketty runkoon.
Tässä mietin vaan, ettei tuota anturia voi varmaan jättää kokonaan kytkemättäkään, varmaan tulee joku hälytys ehkä siitäkin, jos signaali ei kulje kummankaan läpi?
Tässä mallissa 2 anturia (42(2MR),45/2BE): toinen mittaa lämpötilaa ja toinen antaa tämän hälytyksen sulkeutuessaan ja kytkiessään runkoon.
Joissain malleissa on yksi anturi (45/4BE) johon tulee 4-johdinta (2 anturille, 1-kytkimelle ja siitä 1 maihin)