Ne on PTFE- eli teflonhuulistefoja. Niissä ei ole jousta ja tiivistemateriaali on nimensä mukaisesti teflonia. Stefa tulee asentaa sillä muoviholkilla, öljyä ei missään nimessä saa käyttää. Teflonpintaan muodostuu öljykalvo, jonka seurauksena tiiviste alkaa hikoilemaan öljyä lävitseen.
Samaten stefan asennuksessa on katsottava todella tarkasti oikea asennussyvyys, sekä suoruus. Vähänkin vinoon niin ei pelaa. Ja se huuli taittuu käytännössä varmasti väärin päin lykäessä ilman sitä asennustyökalua, tai venähtää liikaa ja vuotaa.
Henk. koht mielipide että kuikkaan nuo "co2 päästöjä alentavat" ja tilalle E36 BMW 325 (M50b25) kampuran alastefa takapäähän. Mitoiltaan vastaava mutta leveämpi (90*110*12mm) ja perinteinen kumihuuli. Mutta lohtua, ei tää yhtä kamala oo ku VAG 2.0 TDI takastefa, jossa on integroitu triggerikehä ja se tule asentaa kalibrointityökalun kanssa tai perusajoitus ei ole oikein. Juuri tilasin moisen työkalusarjan, taas tonni suli.