Ne laakerit eivät lähde rullasta irti, tai ei ainakaan hajottamatta rullaa. Hakattiin oikein kunnolla ja varovasti yritettiin antaa lämpöäkin mutta kiinni olivat. Vaikka olisivst irti lähteneet niin miten olisi saanut uudet pysymään 101 varmasti kiinni..? Rullissa saattaa olla muutenkin pintakulumaa.
kuva rullistaEn muista hintoja erikseen, mutta nuo kaikki maksoivat 95€ minun -00 facelift 406:een (EW-kone), osat olivat Varaosamaailmasta. Pakettiin kuului uusi kiristin.
Ainakin ne olivat saman merkkiset kuin ne mitä otin pois, tiedä sitte kuinka monta kertaa on jo vaihdettu. (voi olla 120tkm huollossa lykätty tarvikkeet, noi vaihdettiin 160tkm kohdalla)
Laakereissa oli klappia ja inhottava kitinä.
Avasin parsinneulalla uusista laakereista pölysuojat ja laitoin lisää graffitirasvaa, olivat uutuuttaan aika kuivan oloiset.
kuva uudesta laakeristaTiedä sitte oliko suurempaa hyötyä.. Joku hivisti voisi todeta että kahden vasseliinin sotkeminen keskenään on pahasta, mutta siihen en totea mitään.
Se systeemi näyttää alakautta
tältä. Tuosta
Ylimmästä pultin kannasta pitää kääntää myötäpäivää eli nostaa, sitten saa kiristintä löysättyä. En kuolemaksenikaan nyt muista oliko tuossa irtorullassa tavallinen vai vasenkätinen kierre. Tuossa kiristin rullassa oli ainakin vasenkätinen. Sen kiristin on muistaakseni kahdella pultilla kiinni koneessa, ei jääny sekään tarkaskasti mieleen..
Vaihto vaatii sisälokasuojan irroituksen.
Kannattaa vaikka piirtää tupakka askiin tuon hihnan reitti, kuitekaa ei muista asennus vaiheessa..
EDIT: Tarkennuksia