Auto: 2001 406 2,0 HDi 110 (80 kW, automaatti-ilmastointi).
Sain katsastuksessa korjauskehoituksen takajarrukilvistä. Joku kirjoitti aiemmin, että remontin tekee 35 minuuttia per puoli. Neljä tuntia jumppasin ja jäi vielä toinen puoli huomiseksi. Tosin siinähän vastusti moni asia, mikä "jarruremonteissa" voikin vastustaa, eli jarrulevy (rumpu) oli kasvattanut paksun ruostekerroksen mikä ei mahtunut kenkien yli (luonnollisesti kaikki löysät annettu vaijerilta ja säätöruuvilta).
Lopulta kiekko kädessä, mutta toisesta jarrukengästä hihna irti > motonettiin.. Next 3 kpl 10 mm kuusiokolopultit irti, taittelemalla hapero vanha jarrukilpi irti. Jos meinaa kilven vaihtaa ilman navan irroitusta (kuten minä) olisi seuraava proseduuri abs-anturin irroitus, jotta saisi jarrusatulan kiinnitysraudan liikkumaan vapaammin olka-akselin ympärillä ja saisi porattua niitit (2 kpl) jotka osittain estää saamasta kaikkea vanhaa peltiä pois. Eihän se abs-anturin pultti lähtenytkään irti ja niitit hankalasti osittain abs-anturin tunnistinkehän takana. Lopulta päädyin rälläköimään niitin kannat kahtia ja murtamaan taltalla kannat niiteistä irti. huom! Välttyäkseen lisämurheilta kannattaa tunnistinkehä suojata esim sopivalla klemmarilla jonka asettaa kehän ympärille (muistaakseni 90 mm). Loppu remontti olikin sitten helppo, eli jarrukilvestä pala pois kohdalta joka jää jarrusatulan taakse.