Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ajatuksena oli verrata al4-laatikkoon, jossa on käsittääkseni eletroniikkaa enemmän. Siinä mielessä zf4hp20 on mielestäni yksinkertaisempi (halvempi) rakenne. En ole mikään spesialisti, muuta kuin tutkinut asiaa kirjallisuudesta ja netistä.
AL4 laatikkoon on tullut jossain vaiheessa tuollainen öljynlämpöjä parantava korjaussarja, jonka voi laittaa myös vanhempiin laatikoihin.Korjaussarjaan kuuluu kuvassa A:lla merkityt osat. Saksan Peugeotilla tuon hinta näyttäisi olevan 35.46 €.
Mika laatikko 406 97' 2 litran automaatti.Foorumin sivuilla kuvan mukaan ois ZF4HP20.Soitin paikalliselle automaattitohtorille ja sanoi etta 4HP20 ei ole oljytikkua lainkaan.Mulla tikku loytyy ja kuvien mukaan aski ois 4HP20.Muut laaatikot mm.4HP18,nayttaa ulkoapain erilaisilta.Keta uskoa...kun pitas oljyt vaihtaa,eika viittis iskee vaaraa oljya laatikkoon...kaput.
Olisikohan niin, että automaattivaihteisto olisi ollut HP20-mallia 27.3.1998 asti?