Jep, kytkin remppa tehty!. Itse kytkin oli kunnossa, jonkin verrran kulunut tietenkin näillä kilometreilla. Mutta kaksoismassavauhtipyörä oli kaput, jousto puoliskoja kierrettäessä vaikutti olevan ok, mutta laakerit kuluneet (näin käsitin) aiheuttaen väljyyttä "syvyyssuunnassa", heilui melko runsaastikin. Rutina olikin melkoista jos peruutteli lievään ylämäkeen (pitihän sitä vielä kokeilla korjaamolle viedessä
).
Rapiat viisi tuntia korjaus kesti, tilatun kiinteän vauhtipyörän sijasta korjaamolle oli tullut kytkinpaketti (LUG) kaksoimassapyörällä, joitain kymppejä tuli maksamaan kiinteään verrattuna enemmän hyvityksenkin jälkeen, mutta ok kun korjausaikakin mielestäni kohtuullinen. Muine varaosineen hintaa rempalle tuli toista tonnia (ei siis merkkiliike, siellä olisi tullut puolikas lisää).
Jälkikäteen mietin antoikohan vauhtipyörä merkkejä hajoamisesta jo kesällä: vetäessäni täyttä puukuormaa peräkärrillä (kaksoisteli) alkukiihdytyksissä (hillityissä kuitenkin) auto tuntui tekevän heijjausliikettä tai nykivän edestakaisin (kuormaus oli kyllä tasainen klapikuormassa), mutta myöhemmin matkalla tätä ei ilmennyt, ei mitään ylimääräisiä ääniä. Tai vaihtoehtoisesti mietin voiko raskaiden kuormien veto pistää vauhtipyörän koville (tottakai näillä kilometreillä luonnollista luonnollistakin "poistumaa").
Mutta nyt taas pelittää aivan entiseen malliin, ajonautinto taas vertaansa vaille!