Silloin kun vedot hukkui niin oli rastilla merkatussa letkussa siellä syvemmältä tulpattuna ja letku oli kiin omassa nyt tyhjässä olevassa paikassa. Varsinaisessa vikatilassa se ei ollut kun otti reilun 4 tonnia jenkaa mutta kesti aika kauan sinne kakkosella vedättää. Nyt on ilman tulpaa kokonaan ja letkut omilla paikoillaa ja eilen illalla ähräsin sokkolaipan imusarjan päähän. Mil-valoa pukkaa.
Jossain näin kuvan, ettei saisi tulpata egr puolelta alipaineletkua ja jossain oli kuvaa, että oli egr letku irti ja tulpattu sitten lyhyellä 5cm letkulla magneettiventtiilistä mutta eikö se o käytännössä sama asia???
Näin on vissiin sulla? Mulla oli vuoden ilman mil-valoa ja ilman magneettiventtiiliä mutta silloin vika kuitattiin merkkihuollossa. Vika vissiin aktivoitu kun oli kesällä akun kaapelit irti. ELM327 sen valon saa pois mutta tulee noin 20km ajon aikana takaisin. Nyt on tilattuna lexia 3 ja pp2000 jos sillä saisi vian kuitattua pois niin, ettei se takaisin tulis tai sitten käännyn merkkihuollon puoleen taas?
Ulkomaisilla foorumeilla löytyy juttua, että bosch ecu ei ole niin herkkä kuin siemensin ecu vai oliko toistepäin mutta kumminkin tässä jutussa voi piillä ero? Mulla on kehno lontoo mutta kellä se toimii ja kellä ei niin olis kiva tietää toimiiko vai ei ja kumpi ecu.