Avaudutaan nyt tähän aiheeseen taas kun te muut pösömiehet kuitenki haluatte kuunnella näitä murheita..
Tänään sitte parinkymmenen kilometrin ajon jälkeen jäi auto noin minuutiksi käyntiin, vaikka sen sammutti ja mottorin vikavalo syttyi + antipollutionia huuteli näytöllä. Sitten kun uudestaan starttas, niin öljyn lämpötilaviisari loikki hetken itsekseen ja parin uudelleen starttauksen jälkeen toimi oikein. Ja ja kulutus tippu yhtäkkiä 6,2 --> 4,9l matka ajossa. Mikä tietenki on positiivinen asia.
Oiskohan tuosta virtalukon pohjaki sökö, kun ei heti sammunu ja nuo sähköt vähä sekoilee. Sillä vaan epäilen kun toisinaan siinä virtalukossa ei tunnu "pykäliä" ollenkaan kun laittaa virrat päälle, vaan se hyppää tavallaan suoraan starttaamaan. ja sama homma sammuttaessa ollut, että kun kevyesti avaimeen koskee, niin virtalukko melkein itsekseen putoaa nollille.