Auto: 2004 407 SW 2,2 (294 000 km).
Viikolla lakkasi lämmin ilma tulemasta apparin puolelle, automaatti toki koitti tasoittaa tilannetta ajamalla kuskin jalkoihin tulikuumaa.
Harrastin eilen purkkapaikkailua, ilmeisesti aika onnistuneesti kun alkoi koppero lämpenemään.
Liitteissä kuvat toteutuksesta. Oranssi rantu on lopullinen sahauslinja, tein typerästi kun en ottanut kerralla (enkä kolmannellakaan) riittävän isoa palaa irti, piti vähän patentoida että ne sai taikaisin paikoilleen.
Pellinpalat ruuvien kera pitää irroitetun palan paikoillaan, kuumaliimalla tukin reiät ja kyllä se vähän jäykistikin.
Läpän akselin ympärillä epoxy puttyä ja pätkä vanhaa hiihtosauvaa tukena, sauva(halkaistu putki) lämpömuovattiin sopivaksi ja kiristettiin letkuklemmareilla epoksin ollessa vielä notkeaa.
Kaikkiaan aikaa meni kolmisen tuntia.
Tarvittavat työkalut:
-torx meisseli (taisi olla Tx20)
-pora jolla saa alkureiän sahanterälle
-paineilmapistosaha (meni aika kivuttomasti myös irtonaisella terällä käsin)
-5,5mm hylsy moottorin irroittamiseen
-pikaliimaa (läppä liimattiin ennen tukirakennelmaa oikeaan asentoon)
-riittävä määrä hyviä työvaloja (pienempi parempi, magneetista plussaa)
-kuumaliimaa kotelon tilkitsemiseen
-pellinpaloja tms. tukemaan irroitettua palaa