Pari päivää sitten kyllästyin myös noihin vilkku / jarrupoltin hälytyksiin, vaikka kaikki toimivat ainakin auton paikallaan ollessa. Päätin avata oik.puolen takavaloumpion, siis irroitin helahoidon. Polttimot kaikki ehjät (juuri ko.kulmaan herjat koskivat). Purkasin umpion sisäkalut pöydälle ja ensi huomioni ehjien polttimoiden lisäksi oli, että polttimot syvennyksissään melkoisen löysässä/huterasti paikoillaan, siis klappia mielestäni turhan paljon. Polttimot irti, ko. kolon pohjakielekkeelle (virta) en tehnyt mitään, polttimolle maata antaville kolon reunapeltejä VAROEN kulmistaan hiukan raotin pikku meisselillä. Näin ollen kaikki vastaavat tehtynä polttimot ovat jämäkästi paikoillaan.
Ko.umpiota asentaessa huomasin UMPION paksinpuol. sisäreunassa ylimääräisen MAADOITUS kielekkeen, johon laitoin vielä ylim. piuhan sekä toisen pään ko. kielekkeestä n.15-20 cm.alapuolella korin pelleissä olevaan maadoitus mutterin alle. Ko.kohtaan vedetty tehtaalla yksi piuha valoille menevästä johtosarjasta. En mene väittämään toimintojani milläänlailla oikeiksi, mutta hälytykset pysyneet toistaiseksi poissa. Nyt tyytyväisenä taas käyttelen, kunnes... (MIELIPITEITÄ on löytynyt myös vetokoukun johtorasian ns. kosteusvuodoista, mikäli saan vielä valoista herjaa tutkin seur.sen kohteen purkamalla.)