Ei ole kovin paha homma vaihtaa kyseiset yksiköt. Ehkä eniten kannattaa varoa kaikkien liittimien irroituksessa ettei niiden lukitussalvat hajoa. BSI taisi olla kiinni yhdellä Torx-ruuvilla jonka jälkeen se "taittuu alas" ja irtoaa kiinnikkeistään. ECU taitaa olla kiinni muutamalla ruuvilla.
ECU pitää olla samasta koneesta ja BSI mielellään samanlaisesta varustelutasosta. Konffaamalla tosin tuon BSI:n saa varmaan kohdilleen vaikka olisi varusteissa hieman eroakin.
Sellainen kysymys vielä liittyen tuohon PIN-koodiin, että missä tuota on kokeiltu ja millä laitteella? Taisi olla myös niin, ettei Security Code:ssa ole lainkaan O-kirjaimia, joskus nuo saattaa sotkeutua nolliin (0). Tai sitten tämä oli toisin päin
Jos autossa on alkuperäiset osat niin kyllä Security Code pitäisi toimia jos se vaan on sinulle oikein annettu