Mä olen ajellut 1.8l XU7JP4 koneisella nyt 30 000km etanolilla. Ilman adapterilaitetta kesti ajaa, mutta tehot puutuu huomattavasti eikä lähde alle 5c lämpötilassa käyntiin. Vikavalo syttyy lähes välittömästi laihasta seoksesta, sammuu kylläkin isommalla kaasulla väliaikaisesti. Rakentelin itse mikrokontrollerilla toimivan adapterilaitteen joka lisää ruiskutusaikaa 20% kiinteästi, tällä vikavalo ei pala ja toimii erittäin hyvin, tosin prototyypissäni on vielä jotain parannettavaa ohjelmoinnissa kun kaasuun vastaavuus ei ole aivan niin herkkä mitä ilman adapterilaitetta bensalla. Olen mittaillut sitä duty cyclen käyttäytymistä, maksimiteholla kiihdyttäessä kipuaa kyllä lähes 100%:iin mutta riittää juuri ja juuri, suuttimia ei siis tarvitse vaihtaa isompiin. Tämä siis vasta kun antaa kunnolla länkiä kakkosvaihteella. Kulutus on kyllä kohtalaisen suuri, ainetta menee yli 10 litraa kesälläkin, tosin pitkässä maantieajossa pääsee lähemmäksi 9 litraa. Mutta säästää sillä silti hivenen..
Yksi bensapumppu on mennyt, sillä olikin ajettu jo valmiiksi 270000km normibensalla ennen minua. Muissa polttoainepuolen osissa en ole huomannut mitään syöpymistä/liukenemista, suutintukinkin purin kertaalleen ja tarkistin.